مبانی انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان بازخوانی شود
کد خبر: 4001737
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

مبانی انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان بازخوانی شود

شهردار یزد با تأکید بر بازخوانی مبانی انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان، از مجموعه اتحادیه انجمن‌های اسلامی درخواست کرد که این انجمن در راستای تربیت مدیر تراز انقلاب اسلامی تلاش کند.

مبانی انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان بازخوانی شودبه گزارش ایکنا از یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد، امروز، 10 مهرماه در نشست شورای معاونان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد، این تشکل دانش‌آموزی را یک مجموعه فکری و تربیتی دانست و خواستار بازخوانی مبانی انقلاب اسلامی و صحبت‌های امام و رهبری در بین دانش آموزان شد.

محی‌الدینی با اشاره به اینکه خیلی از افرادی که جریان انقلاب را شکل دادند، انسان‌های تربیت شده این مکتب بودند، از مجموعه انجمن اسلامی خواست تا با مبانی خوبی که در این تشکل حاکم است، مدیر در طراز انقلاب اسلامی تربیت کنند.

وی وجود دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی را در یزد فرصت خوبی در جهت معرفی و شناساندن شهدای دانش‌آموز به نسل جدید انقلاب عنوان کرد و افزود: با وجود پرونده‌های سرگذشت‌پژوهی شهدای دانش‌آموز، می‌طلبد تا اصول و مبانی این شهدای گرانقدر را در قالب‌های مختلف منتشر و در اختیار دانش‌آموزان قرار دهید.

حسین میرشریف، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد نیز در این نشست با تشکر از همراهی مجموعه شهرداری یزد در برگزاری برخی برنامه‌های این تشکل، به فعالیت‌های اتحادیه اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه‌های داخلی و عمومی ما از لحاظ محتوایی و اجرایی بر محور دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

میرشریف با اشاره به تنظیم منظومه فکری تربیتی توسط نماینده رهبری در اتحادیه گفت: در این راستا این سیر از پایه هشتم تا دوازدهم نیز در بین دانش آموزان انجمنی اجرا می‌شود.

وی همچنین به برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال اشاره و مهمترین آنها را برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در سطح مدارس بیان کرد و گفت: برای دهمین سال متوالی قرار است که این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با محوریت دیروز ما، امروز ما و فردای ما در مدارس متوسطه دوم برپا ‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان با بیان اینکه از سال ۹۵ دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی در یزد شکل گرفت، گفت: از بین ۷۰۰۰ پرونده شهدای دانش‌آموز کشور که جمع‌آوری شده است، ۳۰۰ پرونده از شهدای دانش‌آموز استان نیز مورد سرگذشت پژوهی قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha