الگوهای دفاع مقدس در اجرای یادواره شهدا مدنظر باشد
کد خبر: 4002943
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

الگوهای دفاع مقدس در اجرای یادواره شهدا مدنظر باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: در اجرای یادواره شهدا باید الگوهای دفاع مقدس را در نظر داشت و پیام این عزیزان را به درستی به نسل جدید منتقل کرد.

الگوهای دفاع مقدس در اجرای یادواره شهدا مدنظر باشدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا دهقانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، 14 مهرماه در دیدار با دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدای گمنام این دانشگاه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب از شما دانشجویان به عنوان آینده‌سازان جامعه انتظار دارند با تأسی از دستاوردهای چله نخست پیروزی انقلاب، هدف غایی که ایجاد تمدن نوین اسلامی است را به سرانجام برسانید.

وی افزود: برای ایجاد تمدن نوین اسلامی نیازمند این موضوع هستیم که الگوهای بسیار ارزنده هشت سال دفاع مقدس را بشناسیم، تنها در این صورت موفقیت ما حتمی خواهد بود.

دهقانی بیان کرد: خوشبختانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد میزبان هشت شهید دفاع مقدس هستیم، همچنین تقدیم دو شهید مدافع حرم از این دانشگاه یعنی شهید محمدخانی و شهید شیخ الاسلام نشان‌دهنده پیوند نسل جدید با شهدا است.

وی تأکید کرد: در اجرای یادواره باید الگوهای دفاع مقدس را در نظر داشت و پیام این عزیزان را به درستی به نسل جدید منتقل کرد.

این مقام مسئول گفت: یادواره شهدای دانشگاه آزاد باید یک حرکت استانی با همکاری همه هیئات، نهادها و سازمان‌ها باشد تا بتواند فضای تمام استان را تحت تأثیر قرار دهد.

انتهای پیام
captcha