مسیر برای اجرای بهتر نیات واقفان هموار شود
کد خبر: 4003720
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

مسیر برای اجرای بهتر نیات واقفان هموار شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: تعاملات بین مدیریت شهری و مجموعه وقف باید افزایش یابد و عواید وقف هم برای مردم است پس باید مسیر را برای اجرای بهتر وقفیات هموار کرد.

مسیر برای اجرای بهتر نیات واقفان هموار شودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد، امروز، 18 مهرماه در جلسه کمیسیون بودجه شورای شهر یزد، موضوعات کاری مشترک بین اوقاف و شهرداری را گسترده عنوان و اظهار کرد: تعاملات بین مدیریت شهری و مجموعه وقف باید افزایش یابد و عواید وقف هم برای مردم است پس باید مسیر را برای اجرای بهتر وقفیات هموار کرد.

سهیل بیگدلی، مدیرعامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور نیز در این نشست فعالیت‌های این بنیاد را در کشور متنوع دانست و اظهار کرد: سرمایه‌گذاری و توسعه عمرانی وقف در کشور بسیار متنوع و گسترده بوده اما در یزد کمتر انجام شده است لذا باید دستگاه‌های اجرایی شهر یزد همراهی بیشتری داشته باشند.

بیگدلی بیان کرد: یزد در حوزه درمان بین استان‌های همجوار در جایگاه ممتازی قرار دارد و در زمانی که پیشنهاد سرمایه‌گذاری و ورود بنیاد به این حوزه مطرح شد این مهم صورت گرفت.

عزیزاله سیفی، رییس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد نیز در این نشست با اشاره به رویکردهای شورای ششم در تقویت سرمایه‌گذاری گفت: مجموعه اوقاف خدمات بسیار زیادی را در شهر یزد انجام داده و وجود موقوفات متعدد و متنوع گواه این موضوع است.

سیفی افزود: کمیته‌ای مشترک با حضور نمایندگان بنیاد توسعه موقوفات، شهرداری، اداره کل اوقاف و شورای شهر تشکیل شود تا ضمن جمع بندی نظرات، پیشنهاد نهایی برای تصویب در صحن شورا ارائه شود که امیدواریم شاهد توسعه پروژه‌های عمرانی در شهر باشیم.

انتهای پیام
captcha