اعطای 110 بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مناطق محروم
کد خبر: 4003754
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

اعطای 110 بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مناطق محروم

مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی بسته‌های لوازم‌التحریر را به دست ۱۱۰ دانش‌آموز در مناطق محروم رساند.

اعطای 110 بسته تحصیلی لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مناطق محرومبه گزارش ایکنا، تجربه نشان داده که هر زمان پای مردم به اجرای برنامه‌های مهم و بزرگ باز شد، نتایج مطلوبی به دست آمده است. از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که رنگ و بوی مردمی داشته و از دل مردم برآمده است، همواره تأثیرگذار بوده و به سرانجام رسیده است.

یکی از نشانه‌های این مهم، ایجاد و راه‌اندازی گروه‌های جهادی در کشور بود. گروه‌های جهادی که فلسفه‌ای جز خدمت بی‌شائبه و بدون چشم‌داشت به محرومان و آسیب‌دیدگان نداشته‌اند، در صحنه‌های مختلف اجتماعی همچون بلایای طبیعی و محرومیت‌زدایی از محرومان به میدان آمده و در گمنامی کامل به خدمت‌رسانی به اقشار محروم و نیازمند کشور پرداخته‌اند.

گروه‌های جهادی مختلف تاکنون خدمات ثمربخشی را در مناطق محروم انجام داده‌‌اند و هر زمانی که نقطه‌ای از کشور با بحران مواجه شد، برای خدمت به همنوعان خود در عرصه حاضر شده‌اند. با شیوع بیماری کرونا و فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک مؤمنانه و مواسات، فعالیت گروه‌های جهادی در کشور نیز رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و بسیاری از آن‌ها به صورت خودجوش به اجرای طرح‌های مختلف به ویژه طرح‌های مربوط به معیشت اقدام کرده‌اند.

حامد خیرخواهان، رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی در گفت‌و‌گو با ایکنا، از اهدای 110 بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان محروم خبرداد و گفت: امسال 500 بسته کامل لوازم‌التحریر با محتوای تصاویر ایرانی - اسلامی که از تولیدکنندگان داخلی خریداری شده به مناطق محروم ارسال شده است.

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم بیان کرد: این لوازم‌التحریر از تولیدکنندگان داخلی خریداری شده و شامل مداد، پاک‌کن، خودکار، تراش، خط‌کش، کاغذ یادداشت، مداد رنگی، ماژیک و ... است.

مدیر مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم با بیان اینکه آموزش مجازی در کشور ما یک سری مسائل و مشکلات دارد و زیرساخت‌های آن فراهم نیست، تصریح کرد: در روستاها و مناطق محروم و مرزی ما که تعداد زیادی از دانش‌آموزان در این مناطق‌ هستند، امکان اتصال آن‌ها به شبکه اینترنت وجود ندارد. برخی از خانواده‌ها گوشی هوشمند ندارند. بنابر این در سال جاری حدود 30 تبلت با کمک خیّران برای دانش‌آموزان مناطق محروم تهیه شده و در اختیارشان قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha