طرح مطالبه‌گری از تمامی مسئولان دولتی در اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 4004469
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

طرح مطالبه‌گری از تمامی مسئولان دولتی در اردبیل اجرا می‌شود

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان استان اردبیل، گفت: در بحث مطالبه‌گری از مسئولین در تمامی رده‌های دولتی تامین مطالبات هموطنان را برای احقاق نیازمندی‌های مخاطبان ارزیابی می‌کنیم.

رضازاده// طرح مطالبه‌گری از تمامی مسئولان دولتی در اردبیل اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، سعید ایرانی‌جم، رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان استان اردبیل، 21 مهرماه، در دیدار و نشست مشترک اعضای کمیته کشاورزی جامعه اسلامی اصناف در اردبیل، اظهار کرد: تامین امنیت غذایی که نخستین نقش اساسی را در استقلال و عظمت کشور داشته و با 120 هزار بهره‌بردار و کشاورز زحمتکش سهم عمده‌ای در تولیدات کشاورزی کشور دارد.

وی افزود: از لحاظ سرمایه‌گذاری در این بخش و از منظر تولید و اشتغال جزو اولویت‌های استان بوده و برای این بخش ضرورت دارد، دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه‌ای از لحاظ حمایت‌های امکاناتی و تکنولوژی و ایجاد و استمرار انگیزه کاری برای استمرار شغل کشاورزی داشته باشد.

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، با قدردانی از سعی و اهتمام سازمان جهاد کشاورزی استان در کسب موفقیت‌ها و دستاوردهای ملی در چند سال اخیر گفت: فعالیت در حوزه کشاورزی ریسک‌پذیر بوده و از لحاظ حاکمیتی نیز همواره برای تداوم توسعه کشاورزی استان مسئولین ذی‌ربط از پشتوانه اساسی مدیریتی برخوردار بوده تا پویایی و در حرکت بودن فعالیت‌های سازمانی تثبیت و استمرار یابد.

ایرانی‌جم، با اشاره به رسالت جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل در بحث مطالبه‌گری از مسئولین در تمامی رده‌های دولتی گفت: در تمامی کمیته‌های تخصصی با محوریت مطالبه‌گری 420 عضو که هریک از تخصص و مهارت لازم برخوردار هستند برای تامین مطالبات هموطنان فعالیت‌های مسئولین را طی نشست‌های پرسش و پاسخ و تشریح فعالیت‌ها برای احقاق نیازمندی‌های مخاطبان ارزیابی می‌کنیم و حاصل نظرات این کمیته‌ها را به مسئولین بالادست برای حمایت‌های مردمی و جلب رضایت آنان به صورت عملی انعکاس می‌دهیم.

وی، ضمن ابراز امیدواری برای تحقق اهداف طراحی شده گفت: در حوزه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر به همین ترتیب به وظایف خود عمل نموده و با تقویت نظرات خواص جامعه همواره سعی در اجرا و تحقق شایسته وعده های نمایندگان برای خدمت به هموطنان و استان مد نظرداریم.

انتهای پیام
captcha