مددجوی دیروز کارآفرین امروز شد
کد خبر: 4005761
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

مددجوی دیروز کارآفرین امروز شد

مددجوی دیروز که پدری زحمتکش و به دلیل بدهی روانه زندان شده بود و با کمک نیکوکاران یزدی از زندان آزاد شد، اکنون توانسته کارآفرینی باشد که افرادی را تحت پوشش قرار دهد.

مددجوی دیروز کارآفرین امروز شد

به گزارش ایکنا از یزد، بازگشت به زندگی را در چشم‌های احمدآقا می‌شد خواند، چشم‌هایی که از روزهای خوب، امید و شادی خبر می‌دادند. احمدآقا، پدری زحمتکش که به ساخت سرویس خواب مشغول بود، در سال ۱۳۹۸ به دلیل نوسانات بازار، عدم توان پرداخت بدهی و اجاره‌بهای کارگاه روانه زندان شد، پدری که با بدهی عازم زندان شد و روزها و شب‌ها را دور از خانواده و فرزندان خود سپری کرد.

در رمضان همان سال به همت ستاد دیه استان یزد و با کمک خیران و مؤسسه خیریه لبخند بهار، بدهی‌اش به طلبکاران پرداخت و زمینه آزادی این پدر از زندان فراهم شد و توانست در روز عید سعید فطر به آغوش خانواده خود بازگردد.

با همراهی خیران و نیکوکاران این مؤسسه خیریه وسایل کار این پدر هنرمند که توسط صاحب کارگاه به جای طلب وی توقیف شده بود، با پرداخت بدهی به وی بازگردانده شد. احمد آقا در پارکینگ خانه اجاره‌ای خود مجدد به ساخت سرویس خواب مشغول شد و با سعی و تلاش و پشتکار سعی کرد تا تلخی روزهای حبس و دوری از فرزندان را به دست فراموشی سپرده و روزهای شیرین و خاطرات زیبایی را به جایگزین آن روزهای سرد کند. با همت خیران و نیکوکاران کالای ساخته شده توسط احمد آقا کم‌کم روانه بازار شده و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالای آن، مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفت و روز به روز تقاضا بیشتر شد و احمدآقا مجبور به اجاره یک کارگاه بزرگتر و جذب نیرو شد و فعالیتش را توسعه داد.

حال بعد از گذشت دو سال، این پدر هنرمند تمام تلاش خود را به‌کار گرفته و تبدیل به یکی از کارآفرینان استان شده که دست چندین نفر را در کارگاه خود گرفته و لبخند را به خانواده خود و آنها هدیه کرده است.

شادی واقعی یعنی دیدن چنین صحنه‌هایی، دیدن نتیجه مهربانی و مهرورزی نیکوکاران گمنامی که با کمک خود گاهی مسیر زندگی بسیاری از انسان‌ها را تغییر می‌دهند.

انتهای پیام
captcha