سومین رویداد مد و لباس استان یزد بکار خود پایان داد
کد خبر: 4005890
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴

سومین رویداد مد و لباس استان یزد بکار خود پایان داد

سومین رویداد مد و لباس استان یزد با رویکرد محیط زیست با معرفی و تجلیل از برگزیدگان بکار خود پایان داد.

سومین رویداد مد و لباس استان یزد بکار خود پایان دادبه گزارش ایکنا از یزد، سومین رویداد مد و لباس استان یزد با رویکرد محیط زیست، امروز، 25 مهرماه و با معرفی و تجلیل از برگزیدگان بکار خود پایان داد.

مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم گفت: پوشش و نحوه لباس پوشیدن برای همه اقشار مهم است لذا توجه به این امر مهم می‌تواند باعث اصلاح فرهنگ روزمره شود و چه بهتر اینکه مد و لباس با رویکرد محیط زیست همراه باشد.

جوادیان‌زاده ادامه داد: صنعت نساجی یزد همواره حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و دارد اما در مقاطعی همراه با بی‌مهری در حال فراموشی بود، امیدواریم برگزاری این گونه رویدادها که در راستای معرفی توانمندی‌های داخل استان انجام می‌شود، نقش هر چند کوچکی در گسترش دوباره نساجی استان داشته باشد.

سیدمحمد رستگاری، فرماندار یزد نیز در این نشست گفت: نساجی یکی از صنایع اصلی این استان است که هم اکنون تنها نامی از کارخانه‌های درخشان، جنوب و سعادت نساجان باقی مانده و بسیاری از آنها وجود ندارد لذا زیبنده است در راستای گسترش هر چه بیشتر نساجی استان برنامه ریزی شود و همچنین مردم خروجی این گونه همایش‌ها را در زندگی روزمره خود مشاهده کنند.

نیره پورملائی، مدیرکل حفاظت محیط زیست یزد نیز در این نشست اظهار کرد: برگزاری رویداد مد و لباس یزد با رویکرد حفاظت از محیط زیست برای نخستین بار در استان انجام شد، امیدواریم جلب مشارکت‌های مردمی در حوزه محیط زیست با نگاه هنری و رویکرد نوین در همه کشور نهادینه شود و این کار نو و منحصر بفرد به عنوان الگویی برای دیگر نقاط کشور باشد.

یادآور می‌شود در این مراسم از طاهره دبستانی و الهام زارع به عنوان نفرات اول و دوم تجلیل شد و شیوا فراشاهی به عنوان نفر شایسته تجلیل از طرف هیئت داوران معرفی شد، آثار فاطمه حسنی و هانیه شعبان زاده نیز به عنوان آثار منتخب از نگاه مخاطبان برگزیده و مورد تجلیل  قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha