مشاركت 69 ميليارد ريالی خيران يزدی در اجرای طرح «مودت»
کد خبر: 4006136
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

مشاركت 69 ميليارد ريالی خيران يزدی در اجرای طرح «مودت»

مديركل اوقاف و امور خيريه استان يزد با اشاره به اجرای طرح مودت در امامزادگان و بقاع متبركه استان، از مشارکت 69 میلیارد ریالی خیران یزدی در این طرح خبر داد.

مشاركت 69 ميليارد ريالي خيران يزدي در اجراي طرح مودت در امامزادگانحجت‌الاسلام حسين زارع‌زاده، مديركل اوقاف و امور خيريه استان يزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از حضور خيران يزدی در اجرای طرح مودت در امامزادگان و بقاع متبركه خبر داد و اظهار کرد: این طرح توسط هیئت امنای بقاع متبرکه به منظور شناساندن اهداف، نیازهای مالی و معنوی و مشارکت برای عمران و آبادانی بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

مديركل اوقاف و امور خيريه استان يزد افزود: از ابتدای سال جاری تاكنون مردم نیکوکار دارالعباده یزد 69 میلیارد ریال در اجرای این طرح مشارکت کردند.

وی عنوان کرد: یزدی‌ها مردمی متدین و دوستدار اهل بیت(ع) هستند بر همین اساس همواره در عمران و آبادانی امامزادگان و بقاع متبرکه پیشقدم بوده‌اند.

زارع‌زاده با اشاره به اینکه مشارکت در طرح مودت به صورت نقدی و غیرنقدی و در قالب ساخت ضريح، اسکلت، ساختمان، تهیه سیمان، سنگ، دیوارکشی، ساخت گنبد و گلدسته صورت می‌گیرد، افزود: این طرح در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: مردم درالعباده شهرستان یزد قریب به 52 میلیارد ریال، تفت 8.3 میلیارد ریال، اشكذر با 3.5 میلیارد ریال و ابركوه با 2 ميليارد ريال بیشترین نقش را در اجرای طرح مودت در امامزادگان داشتند.

مديركل اوقاف و امورخیریه استان یزد بیان کرد: از دهه وقف سال گذشته تاكنون طی مدت يک سال خيران استان قريب به 120 ميليارد ريال در قالب طرح مذكور به امامزادگان كمک کردند.

انتهای پیام
captcha