برگزیدگان قرآنی دانشکده داروسازی یزد تجلیل شدند
کد خبر: 4006232
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹

برگزیدگان قرآنی دانشکده داروسازی یزد تجلیل شدند

در مراسمی از برگزیدگان قرآنی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با حضور جمعی از مسئولان تجلیل شد.

برگزیدگان قرآنی دانشکده داروسازی یزد تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی، روز گذشته، 26 مهرماه و با حضور مدیر امور فرهنگی، رئیس دانشکده و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد از سه نفر از دانشجویان و یک نفر از اساتید برگزیده این دانشکده در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تجلیل شد.

علیرضا مرادی، رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این مراسم اظهار کرد: از آنجایی که یکی از اولویت‌های دانشجویان درس و تحصیل است لذا در این دوران کوتاه دانشجویی، دانشجویان باید علاوه بر تحصیل علم و دانش، خود را بسازند تا در آینده از علم و تجربه خود استفاده کنند.

وی با تأکید بر فعالیت فوق برنامه فرهنگی یا ورزشی در دوران دانشجوی گفت: فعالیت در این عرصه‌ها کمک می‌کند تا دانشجو به کسب تجربیات جدید دست یابد. از بین این تجارت فراگیری فرامین قرآنی، نگاه به قرآن و تدبر در قرآن در شخصیت و فکر انسان نیز تأثیر می‌گذارد.

مرادی با تأکید بر اینکه دانشجویان قرآن را جزیی از زندگی خود بدانند گفت: گوشه‌ای از زندگی خود را به قرآن اختصاص دهید چراکه این مهم آثار و برکات زیادی در زندگی فردی دارد.

حجت‌الاسلام علیرضا خراسانی، مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد نیز در این مراسم با تأکید بر انس با قرآن کریم تصریح کرد: اگر انسان با قرآن کریم انس گرفته و از قرآن بهره‌مند شود، جان و پیرامون او متحول می‌شود.

وی با تأکید بر نگاه لذت‌بخش و مسئولیت‌آفرین به قرآن اظهار امیدواری کرد: نگاه همه بشریت به قرآن متحول شود چرا که قرآن سفره گسترده خداوند بر روی زمین است، آنقدر گسترده است که جایی برای کسی تنگ نیست لذا امیدواریم همه ما نقشی در این مسیر داشته باشیم.

یادآور می‌شود در پایان این مراسم از محدثه اسدی برگزیده رتبه سوم دانشگاهی در رشته قرائت تحقیق، مصطفی زارع بیدکی رتبه سوم دانشگاهی در رشته ترجمه و تفسیر قرآن کریم، فاطمه اخوان بهابادی رتبه سوم دانشگاهی در رشته آشنایی با احادیث اهل بیت و سمانه جهان‌آبادی رتبه سوم دانشگاهی در رشته آشنایی با صحیفه سجادیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha