کارت واکسن برای کارمندان و صاحبان صنوف در یزد الزامی شد
کد خبر: 4006261
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲

کارت واکسن برای کارمندان و صاحبان صنوف در یزد الزامی شد

بر اساس اطلاعیه جدید ستاد استانی کرونا، از ابتدای آبان ماه شرط حضور کارکنان ادارات، نهادها و سازمان‌های دولتی و عمومی در محل کار ارائه گواهی یا کارت معتبر دریافت حداقل یک دُز واکسن است.

کارت واکسن برای کارمندان و صاحبان صنوف در یزد الزامی شدبه گزارش ایکنا از یزد، ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد در اطلاعیه‌ای آورده است: فعالیت تمامی مشاغل بویژه مشاغل گروه خوراکی و آشامیدنی از ابتدای آبان ماه، مشروط به دریافت حداقل یک دز واکسن به شاغلان در این صنف و کسب و کارها خواهد بود.

همچنین از اول آبان ماه سالجاری، صدور و تمدید تمامی مجوزهای مربوط به فعالیت کسب و کارها اعم از خصوصی و عمومی و خدمات دهندگان نظیر رانندگان انواع ناوگان حمل و نقل بار و مسافر درون شهری و برون شهری منوط به واکسیناسیون حداقل دز اول و ادامه فعالیت آنان مشروط به واکسیناسیون دز دوم جامعه هدف مورد نظر، حداکثر تا پایان بهمن ماه 1400 است.

همچنین از ابتدای آبان ماه شرط حضور کارکنان ادارات، نهادها و سازمان‌های دولتی و عمومی در محل کار ارائه گواهی یا کارت معتبر دریافت حداقل یک دز واکسن است. عدم حضور کارکنان به دلیل عدم واکسیناسیون و یا استنکاف از دریافت واکسن، به عنوان غیبت غیر موجه تلقی خواهد شد.

این ستاد در اطلاعیه‌ای دیگر در خصوص دریافت کارت واکسن آورده است: تمامی افرادی که یک یا دو نوبت واکسن زده‌اند، می‌توانند در سامانه سلامت، کارت واکسن دیجیتال فارسی خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

در همین راستا، همشهریان عزیز باید مراقب هرگونه تماس‌های تلفنی و یا ارسال پیامک مبنی بر اعطای گواهی رسمی تزریق واکسن کرونا باشند و توجه کنند که تنها مرجع رسمی برای دریافت رایگان این گواهی سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس https://salamat.gov.ir است.

انتهای پیام
captcha