معرفی نامزدهای نهایی جایزه ادبی «جان‌تان جور»
کد خبر: 4006745
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

معرفی نامزدهای نهایی جایزه ادبی «جان‌تان جور»

نامزدهای نهایی جایزه ادبی «جان‌تان جور» در پاسداشت ابوالفضل بیهقی و ویژه مهاجران افغانستانی ساکن استان اصفهان در دو بخش داستان کوتاه و خاطره‌نویسی معرفی شدند.

معرفی نامزدهای نهایی جایزه ادبی «جان‌تان جور»

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری اصفهان، جایزه ادبی «جانِ‌تان جور» با موضوعات «بیهقی، از نیشابور تا غزنین؛ افغانستان من؛ جان ایران، جان افغانستان؛ شب‌های روشن مهاجران و هندوکش و شب طولانی» از سوی حوزه هنری استان اصفهان و خانه ادبیات مستقل افغانستان برگزار شد و فقط مهاجران افغانستانی ساکن استان اصفهان می‌توانستند در آن شرکت کنند.

این جایزه ادبی در دو بخش داستان کوتاه و خاطره‌نویسی، به پاسداشت ابوالفضل بیهقی، تاریخ‌نگار و نویسنده ایرانی پرداخت.

پس از اتمام داوری این جایزه که توسط سیدمرتضی شاه‌ترابی، زهره حسینی‌آزاد، محمد شریفی، محمداسماعیل حاجی‌علیان و عبدالواحد رفیعی در دو مرحله انجام شد، از میان صد اثر ارسالی در هر بخش، پنج نفر به‌عنوان نامزدهای نهایی اعلام شدند.

بر این اساس، نامزدهای نهایی جایزه ادبی «جان‌تان جور» در بخش داستان‌کوتاه، عبارتند از: کبری حسینی، نرگس رضایی، رحیمه علیزاده، نرگس نوری، محمد حسینی و نامزدهای نهایی این جایزه ادبی در بخش خاطره‌نویسی، مریم ناظری، زکیه ملکی، زهرا حسین‌زاده، مرضیه جعفری و محمد حسینی هستند.

یادآور می‌شود، اختتامیه این جایزه ادبی همراه با تقدیر از نفرات برگزیده، در ساعت 18 روز شنبه، اول آبان‌ماه در سالن سعدی حوزه هنری استان اصفهان واقع در خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت سعدی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha