آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با بدهی کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال در لرستان
کد خبر: 4008089
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) لرستان خبر داد:

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با بدهی کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال در لرستان

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در لرستان گفت: با مساعدت این ستاد همه زندانیان جرائم غیرعمد با بدهی کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال از زندان‌های استان آزاد شدند.

حامد ویسکرمی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستانحامد ویسکرمی، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اینکه این ستاد در سطح استان فعالیت‌های منحصر به‌فردی در راستای زدودن غبار فقر و محرومیت انجام داده است، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا، اجرای رزمایش‌های کمک مؤمنانه و مواسات، تولید و توزیع ماسک رایگان و ضدعفونی معابر، به ابعاد فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اضافه شد.

وی از تولید و توزیع رایگان ۸۰ هزار ماسک از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان از زمان همه‌گیری کرونا تاکنون خبر داد و گفت: از دیگر فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان می‌توان به ساماندهی ۸۰ گروه جهادی برای ضدعفونی کردن معابر عمومی اشاره کرد که محلول‌های ضدعفونی‌کننده نیز از سوی این ستاد تأمین شد.

ویسکرمی با اشاره به طرح آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان، اضافه کرد: تمام زندانیان جرائم غیرعمد زندان‌های لرستان که بدهی آنان کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال بود از سوی این ستاد آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اجرای رزمایش‌های کمک مؤمنانه و مواسات را از دیگر فعالیت‌های اجتماعی این ستاد برشمرد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۲۰ رزمایش کمک مؤمنانه و مواسات از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سطح استان اجرا و بیش از ۲۸۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح روستای بدون بیکار در سطح استان لرستان با هدف اشتغالزایی روستائیان، بیان کرد: این طرح در روستاهای با ضریب محرومیت بالا اجرا می‌شود و این در حالی‌ است که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ۷۶۱ روستای استان فعالیت دارد.

انتهای پیام
captcha