تشکیل کارگروه تعامل بین مدیریت شهری و نهادهای نظامی در بوشهر
کد خبر: 4008496
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

تشکیل کارگروه تعامل بین مدیریت شهری و نهادهای نظامی در بوشهر

شهردار بوشهر در دیدار با فرمانده پایگاه دریایی بوشهر از تشکیل کارگروه تخصصی تعامل بین مدیریت شهری و نهادهای نظامی خبر داد و گفت: در راستای پیشبرد هدف‌های مدیریت شهری، کارگروه تخصصی تعامل بین مدیریت شهری و نهادهای نظامی در این شهر تشکیل می‌شود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حسین حیدری، شهردار بندر بوشهر امروز 5 آبان‌ماه در دیدار با ناخدا یکم احسان نصیری فرمانده پایگاه دریایی بوشهر از تشکیل کارگروه تخصصی تعامل بین مدیریت شهری و نهادهای نظامی خبر داد و گفت: در راستای پیشبرد هدف‌های مدیریت شهری، کارگروه تخصصی تعامل بین مدیریت شهری و نهادهای نظامی در این شهر تشکیل می‌شود و این کارگروه ظرفیتی ایجاد می‌کند تا شهرداری بتواند در جاهای مورد نیاز با تعامل نهادهای نظامی کار را با روند و سرعت بیشتری پیش ببرد.

وی بیان کرد: ظرفیت و توان موجود در بوشهر، ظرفیت‌ و توان بالایی است اما متاسفانه آن طور که باید و شاید کاری در آن صورت نگرفته و این درحالی است که با تعامل نهادهای نظامی می‌توان کارهای قابل توجه و بزرگی انجام داد که از آن میان می‌توان به تعامل پایگاه هوایی با شهرداری در خیابان آزادگان اشاره کرد که با همکاری و تعامل پایگاه هوایی نسبت به آزاد سازی زمین برای احداث جاده سلامت اقدامات لازم صورت گرفته است.

حیدری اظهار کرد: با توجه به وجود این تعامل در مسئولان پایگاه دریایی ارتش انتظار است این پایگاه نیز همچون دوره‌های گذشته زمینه ساز پیشبرد هدف‌های مدیریت شهری در بوشهر شود. پایگاه دریایی ارتش در بوشهر همواره در تعامل با مدیریت شهری بوده و در چارچوب قانون و ظرفیت‎ها نهایت همکاری را با شهرداری بندر بوشهر دارد.

نصیری اظهار کرد: همکاری در بحث استفاده از امکانات ورزشی و همچنین احداث پارک بانوان از جمله ظرفیت‎‌های قابل توجه پایگاه نیروی دریایی ارتش برای ارتباط دوسویه با شهرداری بندر بوشهر است و در رابطه با آزادسازی زمین در محدوده این پایگاه، باید پیگیری‌ها در سطح ملی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: این پایگاه نیز درخواست دارد تا در موضوع ساماندهی شبکه فاضلاب پایگاه دریایی ارتش همکاری لازم صورت گیرد و در ارتباط با هدایت آب‎های سطحی در جوار پایگاه دریایی ارتش نیز انتظار است با همکاری شهرداری ساماندهی پیرامون آن صورت گیرد.

نصیری تصریح کرد: با توجه به وقوع چندین فقره تصادف در مسیر بلوار شهدای نیروی دریایی انتظار است شهرداری بوشهر نسبت به احداث پل هوایی در مقابل درب جدید این پایگاه اقدام کند.

انتهای پیام
captcha