یزد؛ استان پیشتاز ‌در طرح جهش تولید مسکن
کد خبر: 4010186
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

یزد؛ استان پیشتاز ‌در طرح جهش تولید مسکن

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد با اشاره به شعار محوری رئیس جمهور در ساخت یک میلیون مسکن، یزد را از استان‌های پیشتاز در این طرح دانست.

 محمدرضا عظیمی‌زاده، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا عظیمی‌زاده، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد، 11 آبان ماه در نشست با هادی هادی‌نسب، فرماندار اشکذر با اشاره به قانون جهش تولید مسکن اظهار کرد: شعار محوری رئیس جمهوری نیز تولید یک میلیون مسکن در سال بوده و ‌خوشبختانه یزد از استان‌های پیشتاز در این طرح است.

وی ادامه داد: در دوره مدیریت جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد، پروژه اقدام ملی مسکن در شهرستان‌های یزد، مهر‌یز، ‌اشکذر و زارچ سرعت مضاعفی یافته و خانه‌های اقدام ملی مسکن در فاطمیه یزد و شهرستان مهریز در آینده‌ای نزدیک به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد، هرگونه کوتاهی و مانع تراشی در اجرای طرح اقدام ملی و جهش تولید مسکن را غیرقابل قبول دانست و از فرمانداران خواست نهایت همکاری را برای اجرای این طرح داشته و میدان‌دار باشند.

عظیمی‌زاده به عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اشکذر اشاره و بیان کرد: در این طرح 200 نفر واجد شرایط معرفی شد‌ه‌اند که در فاز اول 40 واحد مسکونی تحویل مردم خواهد شد.

هادی هادی‌نسب، فرماندار اشکذر نیز در این نشست به مهم‌ترین موانع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اشاره کرد و گفت: محدودیت در تأمین ز‌مین و تجربه ناموفق طرح مسکن مهر در اشکذر، اجرای طرح جدید مسکن در شهرستان را به تأخیر انداخت.

‌هادی‌نسب افزود: خوشبختانه در دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه تأمین زمین برای طرح‌های عمرانی و ‌حوزه مسکن شهرستان اشکذر انجام شده که باید از دست اندرکاران این موضوع قدردانی کرد.

فرماندار اشکذر تصریح کرد: مسائل مرتبط با قرار گرفتن سایت طرح اقدام ملی مسکن در محدوده شهر اشکذر انجام شده و پس از تحویل واحدها به متقاضیان، مردم از همه خدمات شهری برخوردار خواهند شد.

هادی‌نسب اظهار امیدواری کرد: با تلاش‌های انجام شده شاهد ‌تسریع در عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اشکذر باشیم.

انتهای پیام
captcha