فضای مجازی عرصه را بر کسب آگاهی عمیق تنگ کرده است
کد خبر: 4010709
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳

فضای مجازی عرصه را بر کسب آگاهی عمیق تنگ کرده است

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: رشد ناموزون فضای اجتماعی و اقبال بیش از اندازه به شبکه‌‌های اجتماعی عرصه را بر کسب دانش و آگاهی عمیق تنگ کرده است.

بازدید مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری از کتابخانه مرکزی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مجتبی صداقت، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، امروز، 13 آبان ماه در بازدید از کتابخانه مرکزی یزد، کمک به توسعه خدمات کتابخانه‌ها را از رسالت‌های تعریف شده این سازمان برشمرد و اظهار کرد: ادامه و تقویت همکاری و تعامل با نهاد کتابخانه‌های عمومی در دستور کار سازمان قرار دارد و کمک به پیشبرد برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌ها را مورد توجه جدی قرار می‌دهیم.

وی کتابخوانی را از مهم‌ترین ابزارهای ساختاربخشی فرهنگی یک جامعه دانست و تصریح کرد: علت اینکه امروزه سطح آگاهی‌های جامعه ما عمقی نیست، به دلیل این است که از کتاب و مطالعه فاصله گرفته‌ایم؛ چراکه رشد ناموزون فضای اجتماعی و اقبال بیش از اندازه به شبکه‌‌های اجتماعی عرصه را بر کسب دانش و آگاهی عمیق تنگ کرده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد همچنین اعلام آمادگی کرد این سازمان در راستای رسالت فرهنگی خود، بیشترین همکاری و تعامل را در اجرای برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی به خصوص در هفته کتاب داشته باشد.

رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز در این بازدید بیان کرد: در سال‌های اخیر همکاری مطلوبی بین دو نهاد در اجرای برنامه‌های فرهنگی و کتاب‌محور وجود داشته است و امیدواریم این تعامل بیش از پیش استمرار یابد.

انتهای پیام
captcha