انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برنامه‌ای فرهنگی هنری رضوی در سمنان
کد خبر: 4011477
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برنامه‌ای فرهنگی هنری رضوی در سمنان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در برگزاری بیش از پنج فعالیت فرهنگی هنری رضوی در نشستی با مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) خبر داد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برنامه‌ای فرهنگی هنری رضوی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز 17 آبان در جمع خرنگاران با اشاره به امضاء و مبادله تفاهم‌نامه همکاری در برگزاری بیش از پنج فعالیت فرهنگی هنری رضوی بین اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان و مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) اظهار  کرد: این برنامه‌ها در بخش‌های مختلف فرهنگی هنری با هدف ترویج سبک زندگی رضوی تا پایان سال جاری در سمنان اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برگزاری کارگاههای نقاشی خط، تولید سرودهای فاخر و برگزاری نشست‌های شعرخوانی با مشارکت حوزه هنری استان را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

وی با بیان اینکه اردوهای عکاسی و ساخت فیلم کوتاه نیز در قالب تفاهم نامه‌ای با بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) و انجمن سینمای جوانان استان در قالب تفاهم‌نامه دیگری تا پایان امسال در این استان برگزار خواهد شد متذکر شد: نشست‌های علمی پژوهشی با موضوع امام رضا (ع) نیز با مشارکت ستاد اقامه نماز استان، دانشگاهها و حوزه‌های علمیه در استان سمنان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجم فعالیت‌های فرهنگی هنری رضوی در سالجاری که با مشارکت استان سمنان برگزار می‌شود 9 میلیارد ریال برشمرد و گفت: از این رقم قریب پنج میلیارد ریال آن صرف اجرای برنامه‌های ذکر شده می‌شود.

وی استان سمنان را در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری رضوی دارای سابقه طولانی دانست و گفت: برگزاری ۱۳ دوره جشنواره داستانهای کوتاه رضوی و نیز یک دوره جشنواره هنرهای مفهومی رضوی (آهوان) از عمده‌ترین فعالیت‌ها با همکاری بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) در استان سمنان است.

انتهای پیام
captcha