باشگاه‌ها به تأمین زیرساخت‌های ورزش بانوان کمک کنند
کد خبر: 4011620
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد تأکید کرد:

باشگاه‌ها به تأمین زیرساخت‌های ورزش بانوان کمک کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان در دیدار با مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، گفت: بانوان به‌خصوص بانوان خانه‌دار نیاز بیشتری به ورزش و تندرستی دارند و باشگاه‌های ورزشی می‌توانند در زمینه فرهنگ‌سازی و تأمین زیرساخت‌ها کمک کنند.

دیدار امام‌جمعه اصفهان با مدیرعامل باشگاه سپاهان

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان در دیدار با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، با اشاره به نیاز جامعه امروز به تحرک و فعالیت، اظهار کرد: رسانه‌ها، باشگاه‌های ورزشی و همه کسانی که در جامعه تأثیرگذار هستند، باید ورزش‌های عمومی را ترویج کنند، تا مردم با تندرستی و صحت بدنی بتوانند به حرکت خود ادامه دهند.  

وی افزود: ورزشکاران در رشته‌های ورزشی و تخصصی فعالیت دارند و باید با قدرت به فعالیت خود ادامه دهند، ولی اکثر مردم امروز به‌واسطه شیوع کرونا و فرهنگ غالب، در جامعه از بی‌تحرکی رنج می‌برند. بنابراین، همه ما برای گام برداشتن در مسیر الهی نیاز به جسمی سالم داریم؛ در اسلام نیز به ورزش و رعایت اصول صحیح تغذیه سفارش شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان کمک به ورزش بانوان خصوصاً بانوان خانه‌دار را مهم دانست و اضافه کرد: بانوان به‌خصوص بانوان خانه‌دار نیاز بیشتری به ورزش و تندرستی دارند و باشگاه‌های ورزشی می‌توانند در زمینه فرهنگ‌سازی و تأمین زیرساخت‌ها کمک کنند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در پایان، ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، خواستار تداوم این فعالیت‌ها شد و افزود: ماندگاری و ارزش افتخارات ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی به فعالیت‌های دینی و فرهنگی آنان است.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان نیز در این دیدار، گفت: باشگاه سپاهان ۹۳ تیم ورزشی، ۲۳ رشته ورزشی در بخش آقایان و خانم‌ها، دو هزار و ۵۰۰ ورزشکار و مربی خانم و آقا، ۴۳ ملی‌پوش آقا، ۶۸ ملی‌پوش خانم و ۱۱ ملی‌پوش فوتبالیست در رده‌های مختلف سنی دارد و حامی ورزش کارگری و همگانی است.

وی افزود: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن ارج نهادن به رشادت رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و جهادگران عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، پیش از انجام دیدارهای خود در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی در استان‌های مختلف، از خانواده یک شهید شاخص، مدافع سلامت و مدافع حرم همان استان تجلیل می‌کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: در اربعین امسال، خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همگام با سایر مردم انقلابی و ولایت‌مدار اصفهان در راهپیمایی نمادین اربعین حضور گسترده داشت و به همین منظور، موکب شهدای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان راه‌اندازی و از عزاداران آقا اباعبدالله‌الحسین(ع) پذیرایی شد.

وی اضافه کرد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از اول تا هفتم آبان‌ماه امسال به‌مناسبت هفته سپاهان، مراسم متعدد فرهنگی در مناطق مختلف شهرستان اصفهان برگزار کرد.

انتهای پیام
captcha