کارگاه ارتقای سطح مربیان قرآنی در خلخال برگزار شد
کد خبر: 4011716
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷

کارگاه ارتقای سطح مربیان قرآنی در خلخال برگزار شد

اولین کارگاه توانمندسازی مربیان قرآن کریم در زمینه‌ اصول و روش تدریس، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان خلخال برگزار شد.

مربیان قرآنیمحمد ذکی‌نقیب، مدیر موسسه قرآنی هجرت شهرستان خلخال، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: کارگاه آموزشی ویژه مربیان قرآنی، به منظور افزایش اطلاعات مربیان موسسات و خانه‌های قرآنی این شهرستان برگزار شد.

وی بیان کرد: در ابتدای این دوره، پس از سطح سنجی از مربیان، میزان توانایی تدریس و صحت قرائت مربیان ارزیابی و آموزش مباحث مورد نظر طبق نیاز آنان در راستای توانمندسازی و رفع اشکالات موجود ارائه شد.

ذکی‌نقیب، تصریح کرد: این کارگاه، در زمینه‌های اصول وروش تدریس، آسیب‌های فضای مجازی، روانشناسی واصول تربیتی، اخلاق و فن بیان است.

مدیر موسسه قرآنی هجرت شهرستان خلخال، ادامه داد: باتوجه به شرایط کرونا و عدم تشکیل کلاس‌های حضوری در موسسات و مراکز قرآنی متاسفانه سطح مطالعه و تمرین مربیان هم اندکی کاهش پیدا کرده و نوعی رکود در این زمینه اتفاق افتاده که طبق درخواست مربیان، این کارگاه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

گفتنی است؛ این دوره قرآنی با ارائه حسن طالبی تربتی، مدرس قرائت، صوت و لحن قرآن اعزامی از مشهد، در موسسه قرآنی هجرت این شهرستان برای بیش از ۱۰ نفر مربی خلخالی تدریس شد.

انتهای پیام
captcha