«عباس کلانتری» سرپرست دانشگاه یزد شد
کد خبر: 4013043
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

«عباس کلانتری» سرپرست دانشگاه یزد شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «عباس کلانتری خلیل‌آباد» را به عنوان سرپرست دانشگاه یزد منصوب کرد.

عباس کلانتری، دانشگاه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، عباس کلانتری خلیل‌آباد را به عنوان سرپرست دانشگاه یزد منصوب کرد.

زلفی‌گل در این حکم آورده است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست دانشگاه یزد» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران‌علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی‌علمی، توسعه همه جانبه‌علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» بکار گیرید.»

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های قاسم بریدلقمانی رئیس سابق دانشگاه یزد قدردانی کرد.

یادآور می‌شود عباس کلانتری، دارای دکترای الهیات و معارف اسلامی، عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه میبد است که هم‌اکنون نیز ریاست این دانشگاه را بر عهده دارد. وی همچنین مدیرکل دانشجویی دانشگاه یزد و ریاست دانشگاه پیام نور استان یزد را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام
captcha