ارائه بیش از 600 خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
کد خبر: 4014169
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
در هفت‌ماهه امسال محقق شد؛

ارائه بیش از 600 خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از ارائه ۶۶۵ خدمت حقوقی رایگان به مددجویان کمیته امداد استان در هفت‌ماهه امسال خبر داد و گفت: ۶۸ وکیل نیکوکار با کمیته امداد کرمان همکاری دارند که به دنبال حل مشکلات مددجویان هستند.

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، امروز چهارشنبه 26 آبان‌ماه، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، بهره‌گیری از ظرفیت کانون وکلا و مشاوران حقوقی، بسیج حقوقدانان و مشاوران به‌منظور ارائه خدمات حقوقی به خانواده‌های تحت حمایت را از رویکردها و اقدامات مهم این نهاد دانست و افزود: کمیته امداد خدمات حقوقی مختلفی را به مددجویان تحت حمایت در زمینه‌های قرارداد، مشاوره، اظهارنامه حقوقی، دادخواست، شکوائیه، لایحه دفاعی و شرکت در جلسات دادرسی در سطح استان ارائه می‌دهد.

وی از همکاری ۶۸ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان کرمان خبر داد و گفت: وکلای نیکوکار بدون کوچک‌ترین چشم‌داشتی به دنبال حل مشکلات مددجویان هستند و به این قشر از جامعه خدمات مشاوره‌ای یا معاضدت قضایی ارائه و پرونده‌های آن‌ها را در محاکم قضایی پیگیری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: ۶۶۵ خدمت حقوقی در هفت‌ماهه امسال در زمینه‌های مختلف به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان ارائه‌شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ میز خدمت حقوقی در ادارات کمیته امداد سطح استان کرمان در هفت‌ماهه امسال راه‌اندازی شده است، افزود: ۲۵۹ مورد مشاوره در زمینه‌های مختلف در قالب این میزهای خدمت به مددجویان ارائه‌شده است.

صادقی در پایان گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد از پرداخت حق‌الوکاله یا حق‌الوکاله وکیل یا پرداخت هزینه اجرای قرار کارشناسی معاف هستند و مددجویان می‌توانند در صورت نیاز به مشاوره حقوقی هر هفته به اداره حقوقی این نهاد و همچنین دفاتر کمیته امداد در سطح استان در قالب میز خدمت مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha