حمایت بسیج سازندگی از کارآفرینی دانشجویان دانشگاه حضرت معصومه(س)
کد خبر: 4014620
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

حمایت بسیج سازندگی از کارآفرینی دانشجویان دانشگاه حضرت معصومه(س)

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم بیان کرد: دانشجویانی که بتوانند رشته تحصیلی را به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی فرا بگیرند قطعاً از حمایت‌های بسیج سازندگی از جمله مشاوره‌های شغلی و حمایت‌های مالی و دریافت منابع ارزان قیمت می‌توانند بهره‌مند شوند.

نسرین صادق زاده سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) محمود داود آبادی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قمبه گزارش ایکنا از قم، نسرین صادق‌زاده، سرپرست دانشگاه حضرت معصومه(س) قم در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی استان قم و دانشگاه حضرت معصومه(س) که صبح امروز، 29 آبان‌ماه همزمان با هفته بسیج انجام شد، با بیان اینکه امیدواریم این همکاری با بسیج سازندگی باعث افزایش توانمندی بانوان استان و کشور شود، گفت: دانشگاه حضرت معصومه(س) دانشگاهی جوان با رشته‌های مختلف و مرتبط با صنعت و تولید است و در این دانشگاه به دنبال رشته‌های جدید هستیم تا به سمت تحقق دانشگاه کارآفرین حرکت کنیم.

وی ادامه داد: با همکاری وزارت علوم و سازمان‌هایی مانند بسیج سازندگی به دنبال افزایش ظرفیت این دانشگاه هستیم تا بتوانیم با تربیت نیروهای متخصص در رفع موانع تولید، افزایش اشتغال و جهش تولید قدم برداریم.

سرپرست دانشگاه حضرت معصومه(س) قم با اشاره به اینکه در تلاش هستیم پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های دانشگاه را به سمت کاربردی و تجاری شدن ببریم، ابراز امیدواری کرد که امضای این تفاهم‌نامه همکاری بتواند ظرفیت‌های بسیج سازندگی و دانشگاه را در کنار هم قرار دهد تا در راستای اشتغال و توانمندسازی بانوان کشورمان گام برداریم.

محمود داودآبادی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم نیز در این نشست، اظهار کرد: دانشجویانی که بتوانند رشته تحصیلی را به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی فرا بگیرند قطعاً از حمایت‌های بسیج سازندگی از جمله مشاوره‌های شغلی و حمایت‌های مالی و دریافت منابع ارزان قیمت می‌توانند بهره‌مند شوند؛ مهمترین دستاورد این جلسه کنار هم قرار گرفتن دانش، تخصص، تجربه و توان اجرایی است.

وی با بیان اینکه تولید، توزیع و مصرف، شناسایی، شبکه‌سازی و توانمندسازی که مد نظر بسیج سازندگی است در این دانشگاه صورت می‌گیرد و ما به دنبال استفاده از این ظرفیت هستیم، گفت: استعدادیابی قبل از ورود هیجانی به بازار کار یکی از موارد ضروری برای جهش تولید است.

انتهای پیام
captcha