بسیج تبلور همبستگی جهانی است
کد خبر: 4014623
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

بسیج تبلور همبستگی جهانی است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد بسیج را تبلور همبستگی جهانی علیه زورگویان، مستکبران، نژادپرستان، زردوستان و خائنان دانست.

آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج آورده است: «هفته بسیج بر بسیجیان مخلص و جان بر کف و بر حامیان بی‌ادعای انقلاب اسلامی مبارک و گرامی باد.

بسیج در حقیقت فهم درست از اتحاد توحیدی مسلمانان جهان در مبارزه با استکبار جهانی و زورگویی ظالمان تاریخ از حق انسانیت انسان در آزادی و ظلم‌ستیزی است. بسیج یعنی اتحاد همه مظلومان جهان بدون نژاد و قومیت و رنگ و پوست و حتی مذهب، بسیج تبلور همبستگی جهانی است علیه زورگویان و مستکبران و نژادپرستان و زردوستان و خائنان و عصاره بسیج در دستان جوانانی است که بی‌هیچ ادعا و درخواست و مزد و پاداشی قدم در راه مبارزه نهادند و از سرزمین اسلامی و شرافت دینی چه در جنگ با صدامیان و چه مبارزه جانانه با داعشیان منحرف از دین و چه در ستیز و نبرد با شیطان بزرگ به درستی ایستادگی کردند و قدم استوارشان راه نبرد را برای دیگر بسیجیان عالم هموار ساخت. عصاره بسیج و بسیجی را سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در شهادت خویش با آمریکا به منصه ظهور رساند و راه روشن را در جاده‌ای که به کربلای حسینی ختم می‌شود، نشان داد.

امام دوراندیش انقلاب اسلامی حضرت خمینی بزرگ در پنجم آذر ماه سال 58 فرمان بسیج را صادر فرمود زیرا می‌دانست مبارزه با شیاطین کوچک و بزرگ عالم جز با همبستگی و جانفشانی و صبر و استقامت میسر نخواهد بود و ان شاءالله در مکتب بسیج سربازانی تربیت خواهند شد که زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم خواهند ساخت و بساط ظلم و سیاهی و تباهی را در سراسر عالم برخواهند کند.

درود خداوند بر بسیجیان والامقام و به شهدای آنان و به جانبازان و اُسرای آنان و به پدران و مادرانی که این فرزندان عزیز را در دامان خود پروش دادند و درود بر بسیجی و پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی که با خون خود ملت امام حسین(ع) را تبیین کرد.»

انتهای پیام
captcha