کتب دفاع مقدس نیازمند توجه بیشتر است
کد خبر: 4015136
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳

کتب دفاع مقدس نیازمند توجه بیشتر است

مدیر خانه نخبگان بسیج علم و فناوری استان یزد گفت: یکی از گنجینه‌هایی که امروز متأسفانه زیاد به آن پرداخته نمی‌شود، بحث کتب دفاع مقدس است لذا این موضوع باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

محسن حکیمی، مدیر خانه نخبگان بسیج علم و فناوری استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محسن حکیمی، مدیر خانه نخبگان بسیج علم و فناوری استان یزد، امروز، 30 آبان ماه در حاشیه افتتاح نمایشگاه علم و فناوری در استان یزد در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه برای حل مشکلات کشور بدون شک می‌توان از ظرفیت‌های علمی بهره‌مند شد، اظهار کرد: اگر این مسئله در بین مسئولان کشور نهادینه شود، می‌توانیم امید داشته باشیم که در آینده نزدیک مشکلات و چالش‌های کشور را به صورت علمی و ظرفیت‌های بسیار مناسبی که در اختیار داریم، حل و فصل سازیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در خصوص استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان به مسئولان کشور تأکید داشتند که متأسفانه به آن عمل نشد گفت: مسئولان کشور در طول سالیان اخیر به ‌جای استفاده از این ظرفیت‌های علمی برجسته در راستای حل مشکلات، به صورت لحظه‌ای تصمیم‌گیری می‌کنند که این نگاه در دولت جدید و انقلابی کنونی دیده نمی‌شود.

مدیر مرکز پژوهش‌های راهبردی شهید الله دادی یزد ادامه داد: اگر به ظرفیت‌های علمی موجود در کشور بنگریم، خواهیم یافت که در حوزه‌های مختلف متخصصان علمی متعددی فعالیت دارند که با بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها می‌توانیم قدم‌های مثبت بسیاری در بحث حل مشکلات کشور برداریم.

وی در ادامه به برگزاری شش نشست تخصصی در حاشیه جشنواره جهادگران علم و فناوری استان یزد اشاره کرد و افزود: آب، معدن، کشاورزی، بانوان، اقتصاد و کتاب ازجمله موضوعات این نشست‌ها است.

حکیمی به برگزاری 110 نشست تخصصی در سال گذشته در حوزه‌های دفاع مقدس، آب و معدن اشاره کرد و اظهار کرد: یکی از گنجینه‌هایی که امروز متاسفانه زیاد به آن پرداخته نمی‌شود، بحث کتب دفاع مقدس است که نیازمند ورود جدی دغدغه مندان نویسندگان در بحث دفاع مقدس و پرداختن به موضوعات ارزشمند آن و انتقال به نسل آینده هستیم.

انتهای پیام
captcha