تقدیم تندیس جشنواره ملی قرآن و عترت به رئیس دانشگاه آزاد یزد
کد خبر: 4015814
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

تقدیم تندیس جشنواره ملی قرآن و عترت به رئیس دانشگاه آزاد یزد

در حاشیه جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد تندیس جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور به رئیس این دانشگاه تقدیم شد.

اعطای تندیس جشنواره ملی قرآن و عترت به رئیس دانشگاه آزاد یزدبه گزارش ایکنا از یزد، در حاشیه جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد که دوم آذرماه در سالن کنفرانس شهید سلیمانی واحد یزد برگزار شد، به پاس قدردانی از زحمات محمدرضا دهقانی اشکذری، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد و اعضای شورای فرهنگی این واحد دانشگاهی در حمایت‌های همه جانبه از گروه تواشیح دانشجویی «آوای وصال» دانشگاه آزاد یزد طی 15سال گذشته تاکنون، توسط سرپرست قرآنی این گروه با اهدای تنیس مقام دومی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهی سال 99 کشور به ریاست دانشگاه تقدیر شد.

محمدرضا دهقانی اشکذری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این نشست با تقدیر از زحمات سرپرست و اعضای دانشجوی این گروه قرآنی در کسب افتخارات فاخر در عرصه ملی و بین‌المللی دانشگاهی را ستودنی و مثال‌زدنی برای الگوی جوانان دانشجوی بویژه نسل جدید الورود دانشگاه عنوان کرد و گفت: شناسایی دانشجویان نخبه قرآنی در این واحد دانشگاهی در دستور کار کانون سرود و تواشیح دانشجویی حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی قرار دارد.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی حمایت‌های خوبی را از دانشجویان فعال و نخبه فرهنگی و قرآنی هر ساله با اعزام سفرهای زیارتی و سیاحتی و تخفیف شهریه را دارد چرا که باید نماد این چنین فعالیت‌های شاخص فرهنگی و مذهبی ماندگار در بین دانشجویان در محیط دانشگاه با حمایت مسئولان و با آموزش‌های صحیح در این راستا تداوم یابد.

یادآور می‌شود حجت‌الاسلام حسن زارع، رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و احمد عبدالحسینی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد استان نیز در این جلسه مواردی را بیان کردند.

انتهای پیام
captcha