برگزاری دوره «دانش‌افزایی پرورشی» ویژه روحانیون و طلاب بیجار
کد خبر: 4016559
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

برگزاری دوره «دانش‌افزایی پرورشی» ویژه روحانیون و طلاب بیجار

معاون آموزش مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار از آغاز برگزاری دوره «دانش‌افزایی پرورشی» ویژه روحانیون و طلاب بیجاری خبر داد و گفت: این دوره آموزشی ویژه طلاب و روحانیون شاغل در مدارس سطح شهرستان بیجار در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام داوود خواجه لو معاون آموزش مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار

حجت‌الاسلام داود خواجه‌لو، معاون آموزش مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دوره «دانش‌افزایی پرورشی» ویژه روحانیون و طلاب شاغل در مدارس سطح شهرستان بیجار با مربیگری بنده از امروز، ششم آذرماه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این دوره براساس همکاری و تفاهم فی‌مابین آموزش و پرورش و مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار انجام شده است، افزود: دوره دانش‌افزایی پرورشی در ۱۰ جلسه برگزار می‌شود. هدف از برگزاری چنین دوره‌هایی افزایش و تعامل بیشتر بین حوزه علمیه و مدارس سطح شهر و حضور در نماز جماعت مدارس است.

وی از آغاز دوره آموزش مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار خبر داد و افزود: این دوره از سه‌شنبه‏‌، 9 آذرماه به مدت یک ماه و به‌صورت هر هفته سه جلسه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام خواجه‌لو با اشاره به اینکه این دوره‌ها در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار برگزار می‌شود، اظهار کرد: طلابی که در این دوره شرکت می‌کنند بعد از پایان دوره می‌توانند در مراسم‌های دینی و فرهنگی سطح مدارس این شهرستان همانند اعیاد و مناسبت‌ها، نمازهای جماعت، جشن تکلیف دانش‌آموزان، یادواره، جشن قرآن و غیره حضور داشته باشند.

انتهای پیام
captcha