اوقاف يزد از زنان سرپرست خانوار حمایت می‌کند
کد خبر: 4016604
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
در قالب اشتغالزایی؛

اوقاف يزد از زنان سرپرست خانوار حمایت می‌کند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: این نهاد در نظر دارد با ایجاد زیرساخت مناسب عرضه محصولات خانگی در نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی از کارآفرینان و زنان سرپرست خانوار برای توسعه و رونق اقتصادی و همچنين اشتغالزايی حمایت کند.

حسين زارع‌زاده، مديركل اوقاف و امور خيريه استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از اوقاف، حجت‌الاسلام حسين زارع‌زاده، مديركل اوقاف و امور خيريه استان یزد اظهار کرد: خداوند در قرآن به ما فرمان می‌دهد که آمادگی داشته باشید و تمام توان خود را به کار بگیرید؛ بنابراین امروزه باید هم در زمینه جنگ سخت و هم در زمینه پدافند اجتماعی، اقتصادی و غیره از آمادگی لازم برخوردار باشیم.

وی با بیان اینکه اداره‌كل اوقاف و امور خيريه استان يزد در نظر دارد با ایجاد زیرساخت مناسب عرضه محصولات خانگی در نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی از کارآفرینان و زنان سرپرست خانوار برای توسعه و رونق اقتصادی و همچنين اشتغالزايی حمایت کند، افزود: در شرایط فعلی نیازمند کار جبهه‌ای هستیم و باید ظرفیت همه دستگاه‌ها را پای کار بیاوریم تا منجر به هم افزایی و کار بهتر شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که منابع وقفی منابع مطمئن‌تری هستند از منابع دولتی چرا که منابع دولتی تابع سلایق دولت‌ها بوده اما در منابع وقفی امکان دست‌اندازی نیست بنابراین باید حضور اوقاف در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای اقدام در زمینه بهره‌وری اقتصادی باید از داشته‌ها به خوبی استفاده کنیم گفت: اگر چنین برنامه‌ریزی داشته باشیم شاهد اتفاقات بزرگی در کشورخواهیم بود. برای انجام هر کار مهمی نیازمند سه مؤلفه شناخت محیط، فراهم آوردن تشکیلات و انجام عمل و عکس‌العمل است که خاکریز اول ما در مسائل اقتصادی شناسایی محیطی است.

زارع‌زاده در پایان بیان کرد: باید دایره انقلاب را وسیع تعریف کنیم و تجربه نیز نشان داده هرکجا امور کشور به مردم واگذار شده پیروزی به ارمغان آورده است.

انتهای پیام
captcha