بوستان مهر یزد به مرکز فرهنگی و اجتماعی تبدیل می‌شود
کد خبر: 4016987
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸

بوستان مهر یزد به مرکز فرهنگی و اجتماعی تبدیل می‌شود

سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان اینکه توجه به پیوست‌نگاری فرهنگی و اجتماعی از اولویت‌های این منطقه است، گفت: بوستان مهر به مرکز فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و کودک تبدیل می‌شود.

علیرضا نقوی، سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علیرضا نقوی، سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد، 7 آذرماه در حاشیه بازدید ابوالقاسم محی‌الدینی شهردار و مرتضی شایق رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد از پروژه بوستان مهر، با اشاره به مشکلات پیش روی ساخت و تکمیل این بوستان، اظهار کرد: با تخصیص ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری منطقه بافت تاریخی، تا پایان سال جاری این مجموعه به بهره‌برداری می‌رسد.

نقوی با اشاره به اینکه کاربری پروژه بوستان مهر به مرکز فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و کودک تغییر می‌کند، بیان کرد: همواره تأکید مقام معظم رهبری به پیوست‌نگاری فرهنگی و اجتماعی در تمام پروژه‌ها است و این مهم قطعاً در شهرداری منطقه بافت تاریخی از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

وی همچنین بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام زیربنایی و زیرساختی تأکید کرد و گفت: ارتقای بخش مهمی از فعاليت‌های فرهنگی و هنری در سایه‌ ايجاد زيرساخت‌های مناسب محقق می‌شود.

سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد توجه به مسائل فرهنگی را از عوامل مهم توسعه شهری دانست و بیان کرد: عوامل مهمی در این توسعه نقش دارند، اما قطعاً فرهنگ بیش از هر چیز دیگر می‌تواند مسیر توسعه پایدار را هموار کند.

انتهای پیام
captcha