راه‌اندازی قرارگاه محله اسلامی در شهرک رزمندگان یزد
کد خبر: 4016990
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳

راه‌اندازی قرارگاه محله اسلامی در شهرک رزمندگان یزد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی یزد از راه‌اندازی قرارگاه محله اسلامی در شهرک رزمندگان خبر داد و گفت: یکی از ارکان این قرارگاه، کانون خدمت رضوی جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان است.

علی زباندان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، جواهریان، مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان یزد، 7 آذرماه در بازدید از نمایشگاه پایگاه‌ها و حوزه‌های اسوه بسیج اظهار کرد: در خیلی از مناطق ارتباط و همگرایی خوبی بین پایگاه‌های بسیج و کانون‌های خدمت رضوی محلات در راستای خدمت به مردم و ادامه راه شهدا و ائمه معصومین خصوصاً ولی نعمتمان علی بن موسی الرضا(ع) به وجود آمده است.

علی زباندان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی یزد نیز در حاشیه این بازدید گفت: این پایگاه در جشنواره مالک اشتر رتبه برتر پایگاه‌های کشور و رتبه نخست در استان را کسب کرده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه به همت این پایگاه قرارگاه محله اسلامی در شهرک رزمندگان راه‌اندزای شد که یکی از ارکان آن کانون خدمت رضوی جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان است.

زباندان تصریح کرد: این توفیقات با اتحاد، همکاری و هم‌افزایی بین کانون خدمت رضوی جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان، هیئت امنا و امامان جماعت و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، گروه‌های جهادی، پایگاه خواهران، هیئت نوجوانان و معاونت عقیدتی و سیاسی کلانتری 11 شهرک رزمندگان به دست آمده است و باعث شده که بتوانیم در این مجموعه در خدمت مردم و فرهنگ مردم باشیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی یزد در پایان گفت: در این غرفه عملکرد و تأثیرگذاری پایگاه به نمایش گذاشته شده که در اکثر پوسترها و بنرهای به نمایش گذاشته شده لوگوی کانون جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان مشاهده می‌شود و این امر نشان‌دهنده پوشش کامل و اتحاد 100 درصدی برنامه‌ها توسط پایگاه صیاد شیرازی و کانون خادمیاری حاج احمد متوسلیان است مخصوصاً در طرح حاج قاسم سلیمانی که غربالگری کرونا بود و منزل به منزل اجرا می‌شد، دوستان خادمیار دوشا دوش بسیجیان پایگاه در این طرح شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha