«ولی‌عهد» رمان نویسنده یزدی در بوته نقد قرار می‌گیرد
کد خبر: 4018518
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

«ولی‌عهد» رمان نویسنده یزدی در بوته نقد قرار می‌گیرد

کتاب «ولی‌عهد»، سومین رمان وحید حُسنی، نویسنده یزدی در حاشیه نشست هفتگی نویسندگان جوان استان یزد در بوته نقد قرار می‌گیرد.

نقد و بررسی کتاب «ولی‌عهد» در یزد به گزارش ایکنا از یزد، کتاب «ولی‌عهد»، سومین رمان وحید حُسنی، نویسنده یزدی در حاشیه نشست هفتگی نویسندگان جوان استان یزد که پنجشنبه هر هفته و با هدف ارتقای کیفیت آثار تولیدی، خوانش و نقد و بررسی آثار، تبادل تجربه و هم‌اندیشی نویسندگان جوان و فعالان این عرصه در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود، در بوته نقد قرار می‌گیرد.

این کتاب که به دنبال نشان ‌دادن مصادیق نفوذ است، داستان پسری را حکایت می‌کند که پدرش به واسطه زد و بندهای سیاسی صاحب مال و ثروت می‌شود. «امیر»، شخصیت اصلی رمان، نوجوانی است که از آقازادگی‌اش سوء استفاده می‌کند و... .

جلسه نقد و بررسی این اثر با حضور کارشناسانی چون جلال توکلی و محمد محمدسیفی از نویسندگان مطرح استان و جمعی از نویسندگان جوان و علاقه‌مندان به کتاب، پنجشنبه 18 آذر ساعت 9 صبح با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود «ولی عهد»، سال 99 در 236 صفحه توسط دفتر نشر معارف به چاپ رسیده و تاکنون مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. «برنامه‌نویس»، رمان برگزیده جشنواره رضوی سال 96 و «گره دریایی» از دیگر آثار وحید حُسنی است.

 

انتهای پیام
captcha