امضای تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4018628
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی

با حضور رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی و رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه استان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا شد.

امضای تفاهم‌نامه، جهاددانشگاهی، مرکز خدمات حوزه علمیه، آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با حضور جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان و حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان، تفاهم‌نامه‌ای به منظور افزایش همکاری‌های دو نهاد در حوزه پژوهشی، آموزشی و فرهنگی امضا و تبادل شد.

جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی در این جلسه با تشریح رسالت این نهاد در حوزه‌های مختلف، گفت: رسالت اصلی جهاددانشگاهی مربوط به حوزه فرهنگ است و نمود بیرونی این نهاد نیز خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا هستند که جزو خبرگزاری‌های برتر کشور و دارای جایگاه و اعتبار بین المللی هستند.

وی با اشاره به ورود این نهاد به حوزه سلامت و به خصوص حوزه ناباروری، گفت: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان، از حیث تجهیزات جزو مراکز برتر بوده و تجهیزاتی دارد که در شمالغرب کشور بی نظیر است؛ هم‌چنین میزان موفقیت درمان در این مرکز نیز در سطح استاندارد جهانی است .

محسنی، با اشاره به محدودیت ارائه آموزش‌ها در دوران کرونا، افزود: اکنون کلاس‌های مجازی و حضوری دوره‌های کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان برگزار می‌شود و می‌خواهیم از پتانسیل هر دو نوع روش تدریس استفاده کنیم.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: می‌توانیم در حوزه ارائه آموزش‌ها از پتانسیل هیات علمی و اعضای حوزه علمیه نیز نهایت استفاده را ببریم تا از این طریق، ارتباط بین حوزه و دانشگاه گسترش یابد. در این تعامل دو طرفه می‌توان از امکانات و پتانسیل هم استفاده کرد تا از این طریق بخشی از نیازهای طلاب و روحانیون را نیز تامین کنیم.

حجت‌الاسلام سید ابوالفضل موسوی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه با اشاره به تعهد و تخصص موجود در جهاددانشگاهی و دوره‌های آموزشی ارائه شده توسط این نهاد، اظهار کرد: این چنین تفاهم نامه‌هایی که موجب هم افزایی با دستگاه‌های مختلف می‌شود، در دستورکار قرار دارد. با توجه به رویکرد دینی و جهادی هر دو نهاد، خواستار گسترش این همکاری‌ها هستیم.

 وی با بیان این‌که باعث افتخار است که همگام با روحیه انقلابی و جهادی این مجموعه بتوانیم تعامل داشته باشیم، افزود: در تفاهم نامه قبلی، بیشتر دوره‌های برگزار شده در حوزه سلامت بودند اما این بار برگزاری دوره‌های اشتغال محور یا منتهی به اشتغال به خصوص در حوزه اقتصاد فرهنگ مثل ویراستاری، تولید انیمیشن و فیلم نیز می‌تواند در دستور کار باشد.

موسوی، ادامه داد: رویکرد ما به گفته‌ی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، سبک زندگی جوانان طلاب است و در این راستا اقداماتی را نیز انجام می‌دهیم. از طرفی سعی داریم که در حوزه سلامت نیز پیش از درمان، بحث پیشگیری را مدنظر قرار دهیم.

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقیامضای تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقیامضای تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقیامضای تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقیامضای تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقیامضای تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی

انتهای پیام
captcha