300 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های یزد بستری هستند
کد خبر: 4018685
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳

300 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های یزد بستری هستند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اکنون ۳۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۸۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه یزد خدمات دریافت می‌کنند.

ابراهیم سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، ابراهیم سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته و از ۵۴۶ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۰۷ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۲۹ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و ۷۸ نفر در منزل دوران نقاهت را طی می‌کنند.

سلمانی با اشاره به شناسایی موارد جدید بستری در بیمارستان‌های استان افزود: یک بیمار در ابرکوه، چهار بیمار در اردکان، سه بیمار در بهاباد، سه بیمار در تفت، سه بیمار در خاتم، دو بیمار در مروست، یک بیمار در مهریز، چهار بیمار در میبد و هشت بیمار در شهر یزد شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره به فوت دو بیمار گفت: در شبانه روز گذشته یک بیمار در شهرستان مهریز و یک بیمار در شهرستان یزد قربانی کرونا شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: هم اکنون ۳۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۸۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه یزد خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha