آموزش و پرورش پایه راهبرد تعالی فرهنگ کشور است
کد خبر: 4018732
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴

آموزش و پرورش پایه راهبرد تعالی فرهنگ کشور است

رئیس شورای شهر یزد گفت: پایه راهبرد تعالی فرهنگ کشور آموزش و پرورش است و شروع هر اقدامی از این نهاد شکل می‌گیرد که فرد شایستگی‌های لازم را در آموزش اخذ می‌کند.

نشست شورای شهر و آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا از یزد، غلامحسین دشتی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد، 14 آذرماه در نشست با ملانوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به جایگاه آموزش و پروش اظهار کرد: پایه راهبرد تعالی فرهنگ کشور آموزش و پرورش است و شروع هر اقدامی از این نهاد شکل می‌گیرد که فرد شایستگی‌های لازم را در آموزش اخذ می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و ریل گذاری در این مجموعه انجام می‌شود تا اقدامات فرهنگی و تربیتی برای آینده به بار بنشیند و باید آموزش و پرورش از همه دستگاه‌ها مطالبه کند.

وی ادامه داد: علاوه بر فضای آموزشی که مناسب دانش آموزان باشد، فضای شهر ضمن زیبایی باید نقش آموزش را داشته باشد و ضروری است نهضت همیاری با آموزش و پرورش پررنگ شود.

حسینعلی ملانوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این نشست ضمن گزارشی از اقدامات معاونت و اداره امور تربیتی اداره کل خواستار همکاری بیشتر مدیریت شهری با آموزش و پرورش شد.

وی همچنین همکاری با کانون‌های فرهنگی مدارس در برگزاری دوره‌های فرهنگی هنری، اردوهای دانش آموزی، بهسازی و بازسازی نمازخانه مدارس و زیرساخت‌های آموزشی از سوی شهرداری را خواستار شد.

انتهای پیام
captcha