جامعه قرآنی، اولویت شورای ششم/عقد تفاهم‌نامه در حوزه قرآنی برای سال 1401
کد خبر: 4019538
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

جامعه قرآنی، اولویت شورای ششم/عقد تفاهم‌نامه در حوزه قرآنی برای سال 1401

رئیس شورای شهر مشهد گفت: تشکل‌های قرآنی نقش مهمی در ترویج فرهنگ و سیره اهل‌بیت(ع) دارند و تشکل‌های قرآنی مشهد در این زمینه پیشگام هستند. همچنین جامعه قرآنی، اولویت شورای ششم است.

حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، امروز 17آذرماه، در نشست با فعالان قرآنی، که در شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اولویت شورای ششم بحث جامعه قرآنی است. بایستی در حوزه قرآنی تفاهم‌نامه‌ای برای 1401 نوشته شود تا بتوانیم بدین واسطه از این حوزه حمایت کنیم، نکته قابل‌تأمل این است که ما در مسئله قرآنی کمک می‌کنیم، اما مسئولیت اصلی آن با ما نیست.

وی ادامه داد: ما در حوزه‌های مرتبط با عمران شهری، حمل‌ونقل و شهرسازی ماموریت مستقیم داریم و اگر در این راستا نقصی وجود داشته باشد، وظیفه مرتفع کردن آن را داریم کنیم. مسئله فرهنگسراها نیز بسیار مهم بوده و به جد مسائل مرتبط با آن را پیگیری می‌کنیم.

رئیس شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: تشکل‌های قرآنی نقش مهمی در ترویج فرهنگ و سیره اهل‌بیت(ع) دارند و تشکل‌های قرآنی مشهد در این زمینه پیشگام هستند.

موحدیان عنوان کرد: مشهد از دیرباز مهد تشکل‌های قرآنی بوده است و تعداد بسیاری از تشکل‌های قرآنی در مشهد فعالیت می‌کنند و در این زمینه در کشور پیشرو و ممتاز هستند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری و شورای ششم آمادگی دارد در چارچوب ضوابط و اختیارات با تشکل‌ها و مجموعه‌های مردم نهاد قرآنی همکاری داشته باشد.

انتهای پیام
captcha