اهتمام به آسیب‌های فضای مجازی امری ضروری است
کد خبر: 4019645
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبد کاووس:

اهتمام به آسیب‌های فضای مجازی امری ضروری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبد کاووس با اشاره به اینکه امروز دشمن خانواده‌های ما را مورد هدف قرار داده است، افزود: نیاز است که با درایت و هوشیاری خانواده خود را در برابرآسیب‌های فضای مجازی، مدیریت کنیم.


به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از  رابط خبری مرکز اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام روح‌الله رجنی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبد کاووس در دوره‌های آموزشی و بصیرتی ضمن خدمت ائمه جمعه و جماعات بخش داشلی برون در شهر اینچه برون، که روز گذشته ۱۷ آذر ماه برگزار شد، با بیان اینکه باید به نعمت وحدت به‌عنوان دُرّ و گوهر منطقه توجه داشته باشیم، گفت: زیرا این دُرّ و گوهر قطعا دشمن هم زیاد خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز ادبیات صهیونیسم بین الملل و امپریالیسم غرب تغییر کرده است، افزود: مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات اخیرشان به این موضوع اشاره کردند که امروز ادبیات دشمن تغییر کرده است و بحث امروز دشمن، شیعه و سنی و فرقه گرایی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبد کاووس تصریح کرد: سیاست چند صد ساله انگلیس خبیث و اختلاف بینداز و حکومت کن، ادامه دارد و از تفرقه و تشدد، فرقه ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام رجنی با اشاره به اینکه، امروز دشمن خانواده‌های ما را مورد هدف قرار داده است، افزود: امروز نیاز است که در برابر آسیب‌های فضای مجازی، خانواده خود را مدیریت کنیم.

وی افزود: امروز جوانی که در فضای مجازی آسیب دیده است جانباز فضای مجازی است و دشمن او را زده است و دلیل آن هم این است که فضای مجازی را خوب مدیریت نکرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبد کاووس با اشاره به اینکه دشمن باید بداند که مرزهای ما مرزهای اخوت و برداری است، تصریح کرد: امروز باید با صهیونیسم بین الملل آشنا باشیم زیرا خداوند متعال در سوره مائده قرآن کریم درس دشمن شناسی داده است و فرمایش کرده است که دشمن اصلی مسلمانان یهود است.

حجت‌الاسلام رجنی با تاکید بر اینکه باید مواظب دُرّ گرانبهای وحدت و اتحاد در ترکمن صحرا باشیم، خاطرنشان کرد: یهود دشمنی است که خداوند مسلمانان را از آنها ترسانده است و امروز برنامه یهود و دشمنان این است که شیعه و سنی با دستان خودشان همدیگر را از بین ببرند.

وی افزود: یهود اعتقاد دارد که مسلمانان را باید با ارزان‌ترین قیمت نابود کرد و ارزان ترین قیمت هم ایجاد اختلاف و تفرقه است و حیف است که از موشک برای نابودی مسلمانان استفاده کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبد کاووس با بیان اینکه، اختلاف و دشمنی آن چیزی است که شیطان می‌خواهد، گفت: اینجا وظیفه ما است که به عنوان یک مبلغ، رسالات خداوند را بدون هیچ ترسی به انجام برسانیم.

حجت‌الاسلام رجنی تصریح کرد: دشمنی یهود با مسلمانان، دشمنی خاصی است و خداوند سفارش کرده است که امت محمدی در این خصوص مواظب باشند.
وی با تاکید بر اینکه، امروز اوضاع و احوال وحدت و تقریب و قلوب ما به برکت امام شهدا و علمای بزرگی که فکرشان تقریب بوده است، افزود: امروز در چله انقلاب شاهد رشد انقلاب و نظام هستیم و با ساخت موشک، تولید واکسن و انجام عمل‌های جراحی بزرگ زیر تعالیم پیامبر (ص) و اسلام به نوک قله‌های پیشرفت جهانی رسیده‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبد کاووس خاطر نشان کرد: امروز دشمن نمی‌تواند جلوی پیشرفت ایران را بگیرد زیرا ایران بزرگ با دیانت به اینجا رسیده است و دارای چنان وحدت و اتحادی است که کشورهای قدرتمند جهان را به سمت خودش می کشاند.

حجت‌الاسلام رجنی با بیان اینکه، با تلاش علما و روحانیون جامعه اسلامی خواب‌های پریشان دشمنان تعبیر نخواهد شد، گفت: امروز در سایه وحدت به عزت و اقتدار رسیدیم و نظام عزیز و سربلندمان بخاطر وحدت در سایه قرآن و اسلام به این درجه رسیده است و این درخت تنومند با خون‌های مقدس شیعه و سنی آبیاری شده و دلها را به هم گره زده است.

انتهای پیام
captcha