افزوده شدن مشاوره حقوقی به برنامه‌های خانه سبک زندگی توحیدی
کد خبر: 4020235
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹

افزوده شدن مشاوره حقوقی به برنامه‌های خانه سبک زندگی توحیدی

مشاوره حقوقی به برنامه‌های مرکز مشاوره خانه سبک زندگی ایرانی اسلامی نسل توحیدی که زیر نظر مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران به ارائه خدمات می‌پردازد، افزوده شد.

خانه سبک زندگی توحیدیبه گزارش ایکنا، مشاوره حقوقی به مرکز مشاوره خانه سبک زندگی ایرانی اسلامی نسل توحیدی که زیر نظر مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران به ارائه خدمات می‌پردازد، افزوده شد.

در این مرکز همچنین به ارائه مشاوره‌هایی در حیطه‌های تربیت فرزند؛ کودکی و نوجوانی، پیش از ازدواج، روابط زوجین، تحصیل، استعدادشناسی، مشاوره حقوقی، مشاوره فرزندآوری، برنامه‌ریزی رشد محور دوران بارداری، مشاوره اصلاح تغذیه و سبک زندگی و ... پرداخته می‌شود.

خانه نسل توحیدی، طرحی برای احیای مساجد و محوریت مساجد در فرهنگ جامعه و توسعه آموزش‌ها و خدمات مورد نیاز خانواده ایرانی است، مجموعه‌ای دارای قابلیت‌های آموزشی، خدماتی و ستادی که در روز یکم تیر ۱۴۰۰ رونمایی شد.

این مجموعه دارای شش دپارتمان و کارگروه است که هر یک توسط یکی از زیرمجموعه‌های تخصصی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران مدیریت شده و سیاستگذاری، آماده‌سازی و اجرای کلی این طرح از سوی طرح شکوفایی نسل توحیدی انجام می‌شود. در ادامه به معرفی شش کارگروه‌ این مرکز پرداخته می‌شود.

برنامه‌های این مرکز به صورت حضوری و مجازی ارائه می‌شود و علاقه‌مندان به منظور استفاده از برنامه‌های آن می‌توانند از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ با شماره‌های ۰۲۱۲۲۳۴۶۵۵۱ و ۰۹۳۶۳۰۷۴۷۱۰ تماس بگیرند.

این مرکز در مسجد جامع الزهراء(س) به نشانی تهران، ابتدای بزرگراه چمران (شمال به جنوب)، خروجی شهرک آتی‌ساز، خیابان نوراللهی، تقاطع خیابان شهید سوری واقع شده است.

انتهای پیام
captcha