پیام مدیرکل آموزش و پرورش یزد به مناسبت هفته قرآن در مدارس
کد خبر: 4020281
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

پیام مدیرکل آموزش و پرورش یزد به مناسبت هفته قرآن در مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز در پیامی آورده است: امروز فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز در آموزش و پرورش استان سرآمد فعالیت‌های قرآنی کشور به حساب می‌آید.

محسن موحدی‌فرد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد به گزارش ایکنا از یزد، محسن موحدی‌فرد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز در پیامی آورده است:

«ترویج فرهنگ قرآنی سنگین‌ترین مسئولیت نظام اسلامی است. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

سپاس بیکران شایسته خداوندی است که صراط مستقیم عبودیت را به نور هدایت قرآن و اهل‌ بیت(ع) منور ساخت تا انسان را از ورطه گمراهی نجات بخشد و به سعادت دنیا و عقبی رهنمون شود. به شکرانه این نعمات الهی هفته گرامیداشت قرآن و عترت و نماز را فرصتی مغتنم می‌دانیم تا در راستای گفتمان‌سازی، توسعه، ترویج و تبلیغ فعالیت‌های قرآنی گام برداریم.

امروز، فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز در آموزش و پرورش استان سرآمد فعالیت‌های قرآنی کشور به حساب می‌آید، از این منظر «هفته‌ گرامیداشت قرآن، عترت و نماز در مدارس» فرصت مغتنمی برای اعتلای فرهنگ قرآن، نماز و اهل‌بیت(ع) بین دانش‌آموزان و فرهنگیان است.

اینجانب هفته‌ گرامیداشت قرآن، عترت و نماز در مدارس را به فرهنگیان گرامی و دانش‌آموزان عزیز، حاملان قرآن کریم، عاشقان اهل‌بیت(ع) و اقامه‌کنندگان نماز تبریک و تهنیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال توفیق روافزون همگان را مسئلت می‌نمایم».

انتهای پیام
captcha