کمپین خیریه‌های اسلامی برای کمک به آوارگان در زمستان
کد خبر: 4020517
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

کمپین خیریه‌های اسلامی برای کمک به آوارگان در زمستان

با فرارسیدن فصل زمستان و سردی هوا، جمعی از خیریه‌های اسلامی در اروپا و آمریکا کمپین‌هایی برای کمک به آوارگان و بی‌سرپناهان راه‌اندازی کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از ابوت اسلام، زمستان برای افراد بی‌خانمان زمان دشواری است.

در حالی که میلیون‌ها نفر با چالش زنده ماندن در این فصل وحشتناک روبه‌رو هستند، چندین مؤسسه خیریه اسلامی کمپین‌هایی را برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر در این فصل سخت راه‌اندازی کرده‌اند.

برخی سازمان‌های خیریه که کمپین‌هایی را راه‌اندازی کردند به شرح زیر است:

امداد اسلامی (Islamic Relief)

این سازمان خیریه آمریکایی در وب‌سایت خود درباره این کمپین نوشت: زمستان می‌تواند زندگی هر یک از ما را به خطر بیندازد و برای خواهران و برادران آسیب‌پذیر ما یعنی کسانی که از فقر رنج می‌برند، از خانه‌های خود آواره شده‌اند و بدون لباس گرم، غذا یا آب هستند سردی هوا چالش دیگری را اضافه می‌کند که باید برای زنده ماندن بجنگند.

ما جهانی را تصور می‌کنیم که در آن تبعیض طبقاتی وجود نداشته باشد و هیچ کس مجبور نباشد تصمیم سختی بین گرسنگی و گرما بگیرد. آیا به ما کمک می‌کنید تا آن را به واقعیت تبدیل کنیم؟

دست یاری برای امداد و توسعه (Helping Hand for Relief and Development)

این سازمان خیریه در وب‌سایت خود نوشت: خانواده‌ها در فضای باز زندگی می‌کنند و برای گرم شدن دور هم جمع شده‌اند. با هم می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که قلب آنها پر از امید، ذهن آنها پر از امنیت و زندگی آنها پر از گرما باشد.


دست‌های مسلمان (Muslim Hands)

این خیریه واقع در بیرمنگهام انگلیس در وب‌سایت خود نوشت: در جمع‌آوری یک میلیون پوند برای کمک‌های اضطراری زمستانی امسال به ما بپیوندید. این مبلغ به 65 هزار نفر در سراسر جهان کمک خواهد کرد. 70 درصد از کسانی که از طریق کمپین Surviving Winter به آنها کمک می‌کنید، کودکان خواهند بود.

آنها به سخاوت فردی مانند شما تکیه خواهند کرد تا آنها را گرم و ایمن نگه دارید. واقعیت این است که بدون کمک شما ممکن است زنده نمانند. چه برای پناهندگان ساکن در چادرهای نامناسب، چه قربانیان جنگ در خانه‌های بمباران شده و چه کارتن خواب‌ها در خیابان‌های خودمان، کمک‌های شما راه نجاتی خواهد بود.

کمک اسلامی (Islamic Help)
در وب‌سایت این مؤسسه خیریه آمده است: کمک مالی شما برای کسانی که از فقر، محرومیت، آوارگی و درگیری آسیب دیده‌اند، غذا، سوخت، پتو و لباس گرم را فراهم می‌کند. از خاورمیانه، جایی که پناهندگان سوری مجبور به تحمل بارش برف سنگین و  یخبندان هستند، تا کمپ‌های آوارگان روهینگیا در بنگلادش و کشورهایی مانند کامرون و پاکستان، کمک شما در حل مشکلات فصلی پیش روی خانواده‌های فقیر و آسیب‌پذیر، بیوه‌ها، یتیمان و معلولان می‌کاهد.

 Human Appeal (کمک انسانی)
در وب‌سایت این مؤسسه خیریه آمده است: هر شب زمستان، 82.4 میلیون نفر در سرما در بیرون از خانه به‌سر می‌برند. آنها با لباس‌های اندک یا چادر برای محافظت از خود در برابر هوای سرد، بادها و باران‌های سیل‌آسا تلاش می‌کنند.

برای آسیب‌پذیرترین افراد مانند خانواده‌های آوارگان که در چادرها زندگی می‌کنند یا کودکانی که در خیابان‌ها زندگی می‌کنند، زمستان نه تنها سرد، بلکه کشنده است.

Penny Appeal

این خیریه اسلامی در سایت خود نوشت: زمستان امسال یکی از سخت‌ترین زمستان‌ها خواهد بود، به‌ویژه برای کسانی که در حال تلاش برای پشت سر گذاشتن آن هستند. سرما می‌تواند کشنده باشد و سرمای بی‌رحمانه زمستان همراه با خطر کووید 19 زندگی میلیون‌ها نفر را تهدید می‌کند. در هر کجای دنیا که هستید از آنها در برابر سرما محافظت کنید.

انتهای پیام
captcha