مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4024527
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در یزد برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی و شهادت سردار سلیمانی و سالگرد آیت‌الله مصباح یزدی با سخنرانی منوچهر متکی، وزیر امور خارجه دولت‌های نهم و دهم در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در یزد به گزارش ایکنا از یزد، مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی، روز پنجشنبه در پایگاه انقلاب، مسجد روضه محمدیه یزد برگزار می‌شود.

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در پیامی ضمن دعوت از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور دارالعباده برای شرکت در این مراسم، آورده است: «نهم دی‌ماه، سالروز تجلی میثاق امت با ولایت است و در این روز تاریخی مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی با تبعیت از مقتدای خویش به صحنه آمدند و توطئه استکبار را نقش بر آب ساختند. یقیناً این حماسه تاریخی نقش مهمی در تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکست توطئه‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران داشت.

در آستانه یوم‌الله ۹ دی و سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و رحلت عمار انقلاب اسلامی علامه محمدتقی مصباح یزدی در پایگاه انقلاب اسلامی گرد هم می‌آییم تا بار دیگر ضمن تجدید میثاق با شهدای والامقام، تبعیت از ولی‌فقیه زمان را به جهان اعلام کنیم.

به همین مناسبت، مراسم باشکوهی صبح روز پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح در مسجد روضه محمدیه با سخنرانی منوچهر متکی برگزار می‌شود که از عموم مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و سلسله جلیله روحانیت دعوت به عمل می‌آید.»

انتهای پیام
captcha