روند پرافتخار کسب دستاوردهای جهاددانشگاهی ادامه یابد
کد خبر: 4024770
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
سورنا ستاری:

روند پرافتخار کسب دستاوردهای جهاددانشگاهی ادامه یابد

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی گفت: این نمایشگاه به جهت محصولاتی که ارائه کرده بسیار پر افتخار است و ان‌شاءالله این روند در جهاددانشگاهی ادامه پیدا کند.

توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی پرافتخار است/ این روند ادامه پیدا کندبه گزارش خبرنگار ایکنا، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری همزمان با پنجمین و آخرین روز نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ ضمن بازدید از این نمایشگاه گفت: خوشحالم یکبار دیگر در خدمت جهاددانشگاهی هستم و از آقای طیبی به خاطر حمایت‌ها و همکاری نزدیک با معاونت علمی و فناوری در این سال‌ها تشکر می‌کنم.

وی افزود: بسیاری از این پروژه‌ها را ما در معاونت علمی و فناوری برای توسعه آن در کنار جهاد بودیم مانند پروژه‌های شرکت ملی نفت، وزارت راه، مترو و... که مشتری فناوری‌هایی شده است که در جهاددانشگاهی توسعه پیدا کرده‌ است. لذا برای توسعه این تکنولوژی‌ها و جایگاهی که امروز قرار داریم به تمام عزیزان جهاددانشگاهی تبریک می‌گویم تا این پروژه‌ها با شرکت‎های جهاددانشگاهی در حال انجام است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو به جهت همراهی در این طرح‌ها گفت: ما بحث قرارداد ۱۰۵ واحد مترو که حدود ۱۱ رام قطار می‌شود برای تحویل قطارهای مترو داشتیم. کاری که بیش از دو سال از آن می‌گذرد و ان‌شاءالله به نتیجه می‌رسد.

ستاری افزود: امروز هم تفاهم‌نامه‎ برای تبدیل یک رام قطار  DC متروی تهران به قطار AC داشتیم و ان‌شاءالله بتوانیم نمونه اول را به زودی تحویل دهیم.

وی تصریح کرد: نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی به جهت محصولاتی که بیرون آمده بسیار پرافتخار است و ان‌شاءالله این روند در جهاددانشگاهی ادامه پیدا کند.

یادآوری می‌شود در پایان این بازدید تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای میان مرکز توسعه فناوری‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی و شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه امضاء شد.

انتهای پیام
captcha