فعالان مسلمان در اینستاگرام؛ از سبک زندگی تا آموزش غذاهای حلال
کد خبر: 4025739
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

فعالان مسلمان در اینستاگرام؛ از سبک زندگی تا آموزش غذاهای حلال

فعالان مسلمان با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام به تبلیغ سبک زندگی اسلامی، از جمله حجاب و غذاهای حلال می‌پردازند.

به گزارش ایکنا به نقل از حلال ویکلی، فعالان مسلمان در اینستاگرام توجهات زیادی جلب کرده‌اند. آنها در زمینه غذا، مد و حجاب، عکس‌ها و فیلم‌های خود را به اشتراک می‌گذارند. در این بین، فعالیت‌های این صفحات ایستاگرامی بسیار جالب است.

آشپزخانه انور (Anwar’s Kitchen)

انور جیباوی اینفلوئنسر فلسطینی ـ آمریکایی قبل از راه‌اندازی رستوران خود میلیون‌ها دنبال‌کننده در یوتیوب، اینستاگرام و تیک تاک داشت. او کار آنلاین خود را در سال 2013 در اپلیکیشن ویدیوهای کوتاه Vine آغاز کرد و در نهایت به عنوان یکی از 100 شخصیت مشهور در آن پلتفرم معرفی شد.

پنج فعال برتر مسلمان در اینستاگرام

جیباوی به عرب نیوز می‌گوید: رؤیای من این بود که با مادرم یک رستوران داشته باشم، بنابراین این کار را در بحبوحه همه‌گیری کرونا انجام دادیم. مادر من تمام محصولات خانگی سنتی را تولید می‌کند. اما من عاشق انجام کارهای جدید هستم و این بزرگترین عامل موفقیت فروش ما است. من همیشه در این مورد با مادرم شوخی می‌کنم.

وبلاگ غذای حلال (Thehalalfoodblog)

وقتی نوبت به تولیدات برتر مسلمانان می‌رسد، نمی‌توان از کنار نام آدام شاه و همسرش ماریه  که وبلاگ (@thehalalfoodblog) را راه‌اندازی کرده‌اند به آسانی گذشت. این دو نفر را می‌توان از پیشگامان اولیه وبلاگ‌نویسی غذای حلال دانست.

پنج فعال برتر مسلمان در اینستاگرام

آنها کار خود را در ژوئن 2012 آغاز  و شروع به وبلاگ‌نویسی در مورد رستوران‌ها، کافه‌ها و حتی کافی‌شاپ‌های حلال کردند تا دیگرانی که به دنبال غذاهای حلال هستند بتوانند از تجربیات آنها استفاده کنند.

این زوج بیش از 87 هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام دارند که تعداد قابل توجهی در رسانه‌های اجتماعی به شمار می‌رود.

عایشه هارون (Aysha Harun)

وی یک اتیوپیایی ـ کانادایی ساکن لس‌آنجلس است که بیش از 200 هزار دنبال‌کننده در ایستاگرام دارد. او همچنین یک کانال یوتیوب دارد که در آن ویدئوهایی در مورد زیبایی و سبک زندگی منتشر می‌کند. ویدئوهای او همیشه سرگرم‌کننده و آموزشی هستند.

پنج فعال برتر مسلمان در اینستاگرام


بوتیک جمیله (Jamela Boutique)

سحر ایستر، یک زن مسلمان با حجاب است که در ملبورن زندگی می‌کند او اکنون توجهات را به خود جلب کرده است. مجموعه کلاه‌های او اکنون به عنوان طراح و بنیانگذار اولین کلاه سازگار با حجاب جهان مورد توجه قرار گرفته است.

پنج فعال برتر مسلمان در اینستاگرام

اینستاگرام جمیله بوتیک مجموعه‌ای از کلاه‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع را به نمایش گذاشته است.

آمانداسپلیت (Amandasplate)

آماندا ساب در طول روز به عنوان یک مددکار اجتماعی کار می‌کند و شب‌ها به کار آشپزی می‌پردازد. او اولین بانوی محجبه است که پس از انتخاب شدن به عنوان شرکت کننده در مسابقه آشپزی شبکه فاکس با عنوان استاد آشپز (Master Chef) در یک برنامه آشپزی آمریکایی شرکت کرده است.

پنج فعال برتر مسلمان در اینستاگرام

انتهای پیام
captcha