جشنواره مردمی «فیلم عمار» یزد فراخوان داد
کد خبر: 4026191
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

جشنواره مردمی «فیلم عمار» یزد فراخوان داد

جشنواره مردمی «فیلم عمار» استان یزد همزمان با تهران همراه با برنامه‌های متنوعی به همت حسینیه هنر یزد برگزار می‌شود.

جشنواره مردمی «فیلم عمار» یزد فراخوان دادبه گزارش ایکنا از یزد، حسینیه هنر یزد قصد دارد جشنواره مردمی «فیلم عمار» را در یزد، همزمان با تهران همراه با برنامه‌های متنوعی از قبیل اکران‌‌های مردمی و محلی، اکران ویژه فیلم‌های یزدی و کارگاه‌های هنری متعدد برگزار کند.

فراخوان جشنواره مردمی فیلم عمار استان یزد در دو بخش تعیین جایزه مردمی و سوژه‌یابی «قصه ما» منتشر شده است که در بخش تعیین جایزه مردمی انتخاب بهترین فیلم یزدی به همراه اهدا جایزه مردمی با هدف جایزه‌ای که نشانی از هویت انقلابی، مذهبی و ملی یزد باشد، مد نظر است.

علاقه‌مندان می‌توانند پیشنهادات خود را به صفحه یزد قهرمان @yazde_ghahraman یا کانال یزد قهرمان در پیامرسان‌های ایتا، تلگرام و بله ارسال کنند.

بخش سوژه‌یابی «قصه ما» نیز با هدف جمع‌آوری سوژه‌ها و روایت‌های مردمی اجرایی می‌شود لذا داستان‌هایی که ممکن است در زندگی همه ما و اطرافیان وجود داشته باشد و قابلیت پردازش و تبدیل شدن به یک اثر هنری را داشته باشد، در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را به صورت متن، صوت و یا فیلم به وبگاه www.gheseyemaa.ir و پیج یزد قهرمان ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار نیز تا 20 دی ماه اعلام شده است و به سه اثر که بهترین پژوهش، دراماتیک‌ترین داستان و بکرترین داستان را داشته باشد جایزه اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha