رویداد ملی «شتاب» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4027673
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

رویداد ملی «شتاب» در یزد برگزار می‌شود

رویداد ملی «شتاب» با محوریت کسب و کار هوشمند توسط دانشگاه علمی کاربردی واحد استان یزد و با محوریت مرکز حضرت جوادالائمه(ع) برگزار می‌شود.

رویداد ملی «شتاب» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، بهناز فتوحی، مدیر کانون کارآفرینی مرکز علمی کاربری جوادالائمه(ع) یزد، امروز، 20 دی ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری رویداد ملی «شتاب» با محوریت کسب و کار هوشمند در استان خبر داد و اظهار کرد: این رویداد توسط دانشگاه علمی کاربردی واحد استان یزد با محوریت مرکز علمی کابردی حضرت جوادالائمه(ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شتاب به معنای شناسایی و توانمندسازی ایده‌های برگزیده است، هدف از برگزاری چنین رویدادی را ترویج فرهنگ ایده‌پردازی، خلاقیت و کارگروهی برشمرد.

فتوحی ادامه داد: مهلت ارسال ایده به این رویداد از 15 دی ماه آغاز و تا 10بهمن ماه ادامه دارد که علاقه‌مندان و ایده‌پردازان می‌توانند از طریق لینک ثبت ایده به نشانی MIS.ekjavad.ir ایده‌های خود را در محورهای سلامت، گردشگری، آموزش، تولید محتوا اعم از نرم افزار، طراحی سایت و...، کشاورزی و دیگر حوزه‌های مرتبط به ثبت برسانند.

دبیر اجرایی رویداد ملی «شتاب» تأکید کرد : تلاش داریم تا در کنار برگزاری این رویداد کارگاه‌های آموزشی و تخصصی نیز برای شرکت کنندگان برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: به سه تیم برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد ضمن اینکه برگزیدگان از حمایت‌های شرکت‌های ‌شتاب‌دهنده و امکانات مرکز نوآوری به همراه تسهیلات قرض الحسنه بهره‌مند خواهند شد.

فتوحی در خصوص برگزاری زمان رویداد گفت: این رویداد در روز چهارم اسفندماه امسال ساعت 9 صبح به صورت همزمان مجازی و حضوری در محل مرکز واقع در صفائیه بلوار ‌شهیدان اشرف، میدان ایثار، بلوار طراوت کوچه نسیم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha