جلسه آموزش عمومی قرآن «اسماعیل عاکفی» در خزانه بخارایی
کد خبر: 4027683
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

جلسه آموزش عمومی قرآن «اسماعیل عاکفی» در خزانه بخارایی

جلسه آموزش عمومی قرآن پیشکسوت قرآنی کشورمان جمعه‌ها پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد فاطمیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، جلسه آموزش عمومی قرآن اسماعیل عاکفی، مدرس و پیشکسوت قرآنی کشورمان، جمعه‌ها پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد فاطمیه واقع در خزانه بخارایی، فلکه سوم برگزار می‌شود.  بنابر گفته عاکفی «جلسه عمومی به مدت 15 دقیقه، پس از اقامه نماز مغرب و عشا برای تمامی نمازگزاران برگزار می‌شود و سپس یک ساعت و 30 دقیقه جلسه‌ آموزش نکات تجویدی، فنون قرائت و صوت و لحن برگزار می‌شود و در ادامه آن نیز به مدت 45 دقیقه جلسه ویژه بیان مفاهیم و تفسیر قرآن و همچنین پاسخ به شبهات و پرسش‌ها برگزار خواهد شد».  این جلسه شش ماهیست که پس از فروکش کردن کرونا از سرگرفته شده است. جلسه آموزش قرآن این مدرس قرآن در مدرسه پیامبر اعظم(ص) طی این دو سال کرونا برگزار نشده است. به گزارش ایکنا، جلسه آموزش عمومی قرآن اسماعیل عاکفی، مدرس و پیشکسوت قرآنی کشورمان، جمعه‌ها پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد فاطمیه واقع در خزانه بخارایی، فلکه سوم برگزار می‌شود.

بنابر گفته عاکفی «جلسه عمومی به مدت 15 دقیقه، پس از اقامه نماز مغرب و عشا برای تمامی نمازگزاران برگزار می‌شود و سپس یک ساعت و 30 دقیقه جلسه‌ آموزش نکات تجویدی، فنون قرائت و صوت و لحن برگزار می‌شود و در ادامه آن نیز به مدت 45 دقیقه جلسه ویژه بیان مفاهیم و تفسیر قرآن و همچنین پاسخ به شبهات و پرسش‌ها برگزار خواهد شد».

این جلسه شش ماهی است که پس از کاهش شیوع کرونا از سرگرفته شده است. جلسه آموزشی این مدرس قرآن در مدرسه پیامبر اعظم(ص) طی این دو سال کرونا برگزار نشده است.

انتهای پیام
captcha