مسئولان ارومیه با جدیت برای حل مشکلات شهری برنامه‌ریزی کنند
کد خبر: 4028492
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
امام‌جمعه ارومیه:

مسئولان ارومیه با جدیت برای حل مشکلات شهری برنامه‌ریزی کنند

امام‌جمعه ارومیه گفت: شورا و شهرداری ارومیه باید با جدیت و برنامه‌ریزی مناسب برای حل مشکلات شهر تلاش کنند تا این مشکلات حل شود زیرا با ترافیک، آلودگی و سایر مشکلات موجود در ارومیه آینده روشنی پیش روی شهر نیست.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، ۲۴ دی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن سالگرد وفات حضرت ام‌البنین(ع) به‌عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا، اظهار کرد: خانواده شهدا دین بزرگی بر گردن مردم دارند و برای تکریم آنها یک روز مناسبی انتخاب شده است چراکه خانواده شهدا نیز به مانند حضرت ام‌البنین(ع) صبور هستند.

وی با اشاره به سالروز رهبر فداییان اسلام، مرحوم نواب صفوی، افزود: وی پیش از انقلاب در مبارزه با طاغوت اقدامات بسیار مهمی انجام داد و روزی که حکم اعدامش صادر شد سجده شکر به‌جا آورده و در موقع اعدام نیز اذان می‌گفت.

امام‌جمعه ارومیه با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با مردم قم، ادامه داد: حوادث تاریخ‌ساز مانند ۱۹ دی نباید هرگز از یاد برود و در ۱۵۰ سال اخیر هر قیامی در کشور بر علیه استکبار رخ داده در همه آنها رهبری بر عهده یکی از مراجه تقلید بوده و برای همین منظور است که استکبار جهانی با علما مخالف هستند.

وی بیان کرد: غیرت دینی مردم قم در ۱۹ دی باعث شد که آنها به چا خیزند و نباید اجازه داد این غیرت دینی در جامعه از بین برود و در برابر هرگونه تلاش برای از بین بردن دین بی‌تفاوت نباشد.

حجت‌الاسلام قریشی تصریح کرد: با وجود اینکه مسئولان استانی برای حل مشکل سیب درختی در استان تلاش کرده‌اند، اما هنوز هم بسیاری از سیب‌های تولیدی کشاورزان در کنار جاده‌ها با عنوان سیب زیردرختی به فروش می‌رسد و مسئولان برای حل این مشکل باید یک برنامه‌ چند ساله طراحی و اجرا کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات شهری ارومیه بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: مدیران باید در حل مشکلات شهری پیشگام بوده و کاری کنند که ارومیه یک الگو برای سطح استان باشد، شورا و شهرداری ارومیه باید با جدیت و برنامه‌ریزی مناسب برای حل مشکلات شهر تلاش کنند تا این مشکلات حل شود زیرا با ترافیک، آلودگی و سایر مشکلات موجود در ارومیه آینده روشنی پیش روی شهر نیست.

انتهای پیام
captcha