دوره‌های قرآنی ویژه آقایان و بانوان در لبنان + عکس
کد خبر: 4028720
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

دوره‌های قرآنی ویژه آقایان و بانوان در لبنان + عکس

مسئولان حوزه قرآن در لبنان از برپایی دوره‌های آموزش قرآن «سیدة زهراء(س)» برای آقایان و «ام البنین(س)» ویژه بانوان به ترتیب در استان نبطیه و البقاع این کشور خبر دادند.

دوره‌های قرآنی ویژه بانوان و آقایان در لبنان + عکسبه گزارش خبرنگار ایکنا از لبنان، انجمن معارف اسلامی ـ فرهنگی در لبنان از برگزاری دوره صوت و لحن قرآن کریم ویژه برادران با عنوان «سیدة الزهراء(س)» خبر داد.

این انجمن اعلام کرد که از سه شنبه هفته گذشته دوره آموزش صوت و لحن قرآن کریم ویژه  برادران با نظارت اتحادیه شهرک‌های شهرستان بنت جبیل در استان نبطیه در جنوب لبنان آغاز شده است.

در این دوره 18 قرآن آموز شرکت کرده‌اند و هدف از برگزاری تقویت تلاوت صوت و لحن و شناسایی استعدادها و تلاش برای رشد و به کارگیری بیش‌تر آن اعلام شده است.

 

از سوی دیگر، انجمن توجیه و ارشاد قرآن کریم در منطقه بعلبک در شمال شرق لبنان نیز با هماهنگی اداره تبلیغات و فعالیت‌های فرهنگی منطقه البقاع دوره آموزش وقف و ابتدا ویژه خواهران را با عنوان «ام البنین(ع)» برگزار کرده است.

این دوره آموزشی نیز از چهارشنبه گذشته با مشارکت 36 قرآن‌آموز در حال برگزاری است و هدف از آن تقویت دانش معلمان و حافظان و تربیت مدرسان و کادر متخصص در احکام وقف و ابتدا اعلام شده است.

فردا یکشنبه 26 دی ماه برابر با ۱۳ جمادی الثانی سال 1443 سالروز رحلت حضرت ام البنین است. حضرت ام البنین (س) در مدینه از دنیا رفت و در قبرستان بقیع به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha