جلسات جایگاه زن در امت از سوی مدرسه دعا برگزار می‌شود
کد خبر: 4029582
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

جلسات جایگاه زن در امت از سوی مدرسه دعا برگزار می‌شود

جلسات تصویرسازی از رخدادهای صدر اسلام با موضوع حیات شریف حضرت صدیقه طاهره(س) و جایگاه زن در امت از سوی مدرسه دعا و فقه حکومتی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

جلسات جایگاه زن در امتبه گزارش ایکنا، سلسله جلسات تصویرسازی از رخدادهای صدر اسلام از سوی مدرسه دعا و فقه حکومتی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

فصل دوم این جلسات به حیات شریف حضرت صدیقه طاهره(س) و جایگاه زن در امت اختصاص دارد، این جلسات با تدریس احمدرضا اخوت، مدیر مدرسه قرآن و کاظم رجبعلی، از مدرسان مدرسه قرآن روزهای دوشنبه از ساعت 21 برگزار می‌شود و از طریق لینک https://tadabbor.quranetratschool.net/ch/m-doa امکان حضور در آن فراهم است.

همچنین جلسه هیئت قرآن و عترت ویژه ولادت ام ابیها حضرت فاطمه الزهرا(س) و امام خمینی(ره) از پنجشنبه ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۰، به مدت سه شب از سوی مدرسه قرآن برگزار می‌شود.

این جلسات از بعد از نماز مغرب و عشا آغاز و در آن به قرائت حدیث کساء پرداخته می‌شود، همچنین سخنرانی احمدرضا اخوت نیز با موضوع الگویی برای سبک زندگی با نگاهی بر ادعیه حضرت صدیقه طاهره(س) همراه با مدیحه‌سرایی انجام می‌شود.

این جلسات در مدرسه دانشجویی قرآن و عترت(ع) به نشانی تهران، میدان انقلاب اسلامی، ابتدای خیابان کارگر شمالی، بالاتر از کوچه فروزانفر (رهنما)، پلاک ۱۴۳۷ برگزار می‌شود، همچنین https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/jalasatheyat نیز نشانی دریافت پخش زنده این مراسم است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha