دومین جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم برگزار شد + عکس
کد خبر: 4029967
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
در شورای عالی قرآن؛

دومین جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم برگزار شد + عکس

دومین جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم، با استقبال و حضور استادان و قاریان ممتاز و مشارکت برخط تصویری قرآنیان سایر استان‌ها برگزار شد.

به گزارش ایکنا، شورای عالی قرآن در این سال‌ها همواره به بهانه‌های مختلف ازجمله جلسات آموزشی، نشست‌های تخصصی و محافل بزرگداشت شخصیت‌های قرآنی، تلاش کرده فضای اجتماع قرآنیان را فراهم کند. اخیراً هم در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، برپایی محفل تخصصی تلاوت، با عنوان جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم در دستور کار شورا قرار گرفته که بناست در صورت فراهم بودن شرایط، یک نوبت در ماه برگزار شود.

دومین جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم، شب گذشته چهارشنبه ٢٩ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهرا(س)، با استقبال و حضور استادان و قاریان ممتاز و مشارکت برخط تصویری قرآنیان سایر استان‌ها برگزار شد.


گزارش تصویری دومین جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم


در این جلسه معنوی که با مدیریت علی‌اکبر حنیفی، پیشکسوت قرآن همراه بود، محمدحسین سبزعلی، محسن قاسمی، مسعود بیژنی‌اول، هادی ایزدپناهی، امیرهوشنگ بخشی، محمدتقی میرزاجانی و امیرعلی یادگاری، آیاتی از کلام‌الله مجید را به زیبایی تلاوت کردند و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند.

پخش گزیده‌ای از سخنان علامه مصباح یزدی و آیت‌الله مجتهدی تهرانی و فراز‌هایی از تلاوت مصطفی صدرزاده و علی‌اکبر حنیفی از پیشکسوتان قرآنی کشور، از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

این تلاوت‌ها به زودی در ایکنا منتشر می‌شود.

انتهای پیام
captcha