اتحادیه اروپا: تخریب خانه‌های فلسطینیان غیرقانونی است
کد خبر: 4030064
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹

اتحادیه اروپا: تخریب خانه‌های فلسطینیان غیرقانونی است

اتحادیه اروپا شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی و تخریب خانه‌های فلسطینیان را اقدامی غیرقانونی به موجب قوانین بین‌الملل دانست و تآکید کرد که این اقدامات موجب تشدید تنش و درگیری‌ها شده و تحقق صلح را ناممکن می‌سازد.

اتحادیه اروپا: تخریب خانه‌های فلسطینیان غیرقانونی استبه گزارش ايكنا؛ به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی اتحادیه اروپا طی بیانیه‌ای در واکنش به تخریب خانه دو شهروند فلسطینی در محله شیخ جراح تصریح کرد که تخلیه خانه‌هایی که فلسطینیان سال‌ها در آن زندگی کردند، اقدامی خطرناک است که موجب تشدید تنش شده و نگرانی‌ها نسبت به تخریب خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری و قدس را افزایش می‌دهد.

وی خواستار تجدید نظر رژیم صهیونیستی در طرح ساخت 1450 واحد مسکونی در شهرک‌های «هار حوما» و «گعفات هاموتوس» و توقف هرگونه ساخت و ساز در اراضی اشغالی فلسطین شد.

اتحادیه اروپا از آمادگی خود برای کمک به ایجاد چشم‌اندازی جهت احیای مذاکرات سازش بین طرفین فلسطینی و اسرائیلی خبر داد.

گفتنی است؛ جنایت علیه فلسطینیان و اجبار آنان به تخریب و تخلیه منازل خود از سوی صهیونیست‌ها شدت گرفته است و همچنان ادامه دارد.

در همین راستا؛ صهیونیست‌ها یک شهروند فلسطینی را برای دومین بار به تخریب خانه خود مجبور و یک شهروند دیگر را نیز به تخریب مغازه‌اش در اردوگاه «شعفاط» واقع در شمال قدس اشغالی مجبور ساختند.

انتهای پیام
captcha