بانوان رسانه‌ای مروج سیره فاطمی باشند
کد خبر: 4030818
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳

بانوان رسانه‌ای مروج سیره فاطمی باشند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن را به بانوان فعال در عرصه رسانه تبریک گفت.

علی محمد پارساییان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علی محمد پارسائیان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن را به بانوان فعال در عرصه رسانه تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: «امروز روزی است که به یُمن زاد روز حضرت فاطمه زهرا(س)، بانوی نمونه اسلام، گل سرسبد تمام بانوان عالم و تنها زنی که پدرش معصوم، شوهرش معصوم و خودش نیز معصوم بوده و پیامبر گرامی اسلام(ص) به او لقب «اُم ابیها» داده، یعنی زنی که برای پدرش هم‌چون مادر بود، به روز زن و مادر نام گرفته است.

زندگی و سیره حضرت زهرا(س) به قدری آموزنده و جذاب است که هر زن آزاده‌ای در جهان، او را چونان قدیسه‌ای تحسین می‌کند؛ زنی که تولدش از دامن خدیجه کبری، همسر پیامبر گرامی اسلام(ص) و در کانون نخستین خانواده اسلامی با نغمه‌های آسمانی و تسبیح قدسیان همراه شد و شب میلادش را عرشیان به بانگ تکبیر و تسبیح جشن گرفتند و خداوند لقب «کوثر» به او عطا کرد. زیرا وی سرچشمه‌ تمام خوبی‌های جهان است.

این روز بزرگ را به بانوان همکار در عرصه رسانه که علاوه بر تلاش در سنگر خانواده‌، در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی نیز نقش‌آفرین هستند، تبریک عرض کرده و امیدوارم با قلم خویش مروج سیره فاطمی در بین جامعه زنان استان دارالعباده یزد باشند.»

انتهای پیام
captcha