اعطای 150 سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی
کد خبر: 4031197
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

اعطای 150 سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی

مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار از اعطای 150 سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی از طریق کمک 10 میلیارد ریالی خیران خبر داد.

جهیزیه به گزارش ایکنا، فاطمه چوپانی، مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار، اظهار کرد: زمستان امسال با گرمی دل‌های به هم پیوسته نویدبخش سرآغازی پررنگ‌تر از همیشه برای قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌هاست.

وی افزود: تأمین جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) این بار افتخار خدمت‌رسانی به دیار سنگ و آب، سرزمینی به وسعت یک تاریخ، استان کرمانشاه را نصیبمان کرده است. کمک‌های مردمی خیران استان تهران یاری‌رسان زوج‌های جوانی است که آغازگر زندگی هستند. 

چوپانی ادامه داد: همچنین، در راستای اعتلای سیره عملی امیر مؤمنان(ع) با هدف خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر، گامی دیگر برداشته‌ایم و با اهدای 150 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت به مبلغ 10 میلیارد ریال معادل یک میلیارد تومان که شامل گاز، فرش، پتو، بخاری، سرویس تفلون و چینی و ... می‌شود، در ترویج ازدواج آسان و سنت پیامبر رحمت(ص) گام استواری برداشته‌ایم.

مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار بیان کرد: استان‌های مختلفی از شهریورماه سال جاری تا به امروز از قرارگاه محرومیت‌زدایی جهیزیه دریافت کردند که شامل آذربایجان غربی، اردبیل، بوشهر، سیستان و بلوچستان، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کرمان، خوزستان، کرمانشاه، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کهکیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی می‌شوند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ارتباط با بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها و قرارگاه محرومیت‌زدایی این بنیاد می‌توانند به سایت www.absharatefeha.org، تلگرام به نشانی t.me/bitolreza و اینستاگرام به نشانی abshaar_atefeha مراجعه کرده و یا با کد مهربانی به شماره *۷۴۱*۳*۸۰۰# تماس گیرند.

یادآور می‌شود، خیران و علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۱۲۵۰-۴۳۱۹-۸۱۱۰-۶۲۷۳ و شماره حساب بانک سپه (انصارسابق) ۱-۷۷۲۰۵۰۰-۷۵۹-۱۸۷۸ و یا شماره شبای IR۷۷۰۶۳۰۱۸۷۸۷۵۹۰۷۷۲۰۵۰۰۰۰۱ واریز کنند.

اعطای 150 سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی

انتهای پیام
captcha